PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawod kierowca-kurier

  • 1. Data: 2006-09-11 13:56:45
    Temat: zawod kierowca-kurier
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Jakie wymagania stawiaja pracodawcy na takie zajecie, zawod. Czy aby
    jezdzic busami potrzebne sa dodatkowe kursy/szkolenia/dokumenty poza
    prawem jazdy kat B? Thx

  • 2. Data: 2006-09-11 16:14:30
    Temat: Re: zawod kierowca-kurier
    Od: "Michal" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Jakie wymagania stawiaja pracodawcy na takie zajecie, zawod. Czy aby
    > jezdzic busami potrzebne sa dodatkowe kursy/szkolenia/dokumenty poza
    > prawem jazdy kat B? Thx

    Jezeli kierowca zawodowy to zawsze dochodza badania psychotechniczne - wiem
    ze niektórzy starsi kierowcy maja z tym problemy.

  • 3. Data: 2006-09-11 19:49:55
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Michal napisał(a):
    > Uzytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jezeli kierowca zawodowy to zawsze dochodza badania psychotechniczne - wiem
    > ze niektórzy starsi kierowcy maja z tym problemy.

    Co rozumiec przez kierowca zawodowy i czym on sie ma roznic od
    "zwyczajnego" kierowcy kat. B? Uczestniczy w rajdach samochodowych? hehe

  • 4. Data: 2006-09-11 20:54:50
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    MiReK wrote:

    > Jakie wymagania stawiaja pracodawcy na takie zajecie, zawod. Czy aby
    > jezdzic busami potrzebne sa dodatkowe kursy/szkolenia/dokumenty poza
    > prawem jazdy kat B? Thx

    Zajrzyj do kodeksu drogowego i sprawdz do czego uprawnia cie kat. B.
    --
    ---
    Cezary Morga

  • 5. Data: 2006-09-12 06:19:00
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Michal napisał(a):
> [...]

    Co rozumiec przez kierowca zawodowy i czym on sie ma roznic od
    "zwyczajnego" kierowcy kat. B? Uczestniczy w rajdach samochodowych? hehe
    No wtedy kiedy na umowie wpisany zawód masz "kierowca" - na wózki widłowe
    jest podobnie.

  • 6. Data: 2006-09-12 15:58:03
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Cezary Morga" napisal:

    > Zajrzyj do kodeksu drogowego i sprawdz do czego uprawnia cie kat. B.
    > --
    do prowadzenia pojazdow do 3,5 tony i na to busy jak najbardziej sie lapia

  • 7. Data: 2006-09-12 19:41:06
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    bizon wrote:

    > do prowadzenia pojazdow do 3,5 tony i na to busy jak najbardziej sie
    > lapia

    Mi osobiscie chodzilo o fakt, ze z technicznego punktu widzenia - o ile
    dobrze pamietam - nie ma czegos takiego jak bus. Jest autobus:
    "Prawo jazdy uprawnia do kierowania:
    [...]
    kategorii B:
    pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej
    3,5 t, z wyjątkiem autobusu lub motocykla,"

    Ponadto, o ile mnie pamiec nie myli, pojazdy powyzej chyba 8 osob wlacznie z
    kierowca to autobusy.
    --
    ---
    Cezary Morga