PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)

  • 21. Data: 2006-12-19 14:44:57
    Temat: Re: [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Mógłbyś napisać coś więcej o tym wolontariacie? ;) Ile czasu Ci to
    zajmuje itp.

    Tobi

  • 22. Data: 2006-12-19 21:04:41
    Temat: [OT] advocacy (było: [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-))
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2006-12-18, b...@b...pl <b...@b...pl> wrote:
    > Zatem Pine rulez ;-)
    E tam.
    Znam parę osób, które porzuciły pine na rzecz mutta. Nie znam nikogo, kto
    wykonałby odwrotną operację :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Promotor polecił mi, żebym przy opisie wzorów podtrzymywania swojego
    statusu przez adminów korzystała z książki opisującej analogiczne

  • 23. Data: 2006-12-19 21:17:28
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > Znam parę osób, które porzuciły pine na rzecz mutta. Nie znam nikogo, kto
    > wykonałby odwrotną operację :)

    No to jedną taką osobę niniejszym poznałeś.

    Aczkolwiek i tak nie używam konsolowego klienta, gdy nie muszę. A musiałem
    ostatnio w 2004.

  • 24. Data: 2006-12-19 21:21:17
    Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>

    Pewnego dnia, a było to Tue, 19 Dec 2006 21:04:41 +0000 (UTC), przyszła do mnie
    wiadomość z adresu <a...@h...pl> i powiedziała:

    > Znam parę osób, które porzuciły pine na rzecz mutta. Nie znam nikogo, kto
    > wykonałby odwrotną operację :)

    Boś mało widział.

    Zuzanka

    *:.
    We Are a Non Prophet Organization

  • 25. Data: 2006-12-19 23:45:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Tue, 19 Dec 2006 21:04:41 +0000 (UTC)]:

    > Znam parę osób, które porzuciły pine na rzecz mutta.
    > Nie znam nikogo, kto wykonałby odwrotną operację :)

    Kira jestem, poznamy się? ;-)

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 26. Data: 2006-12-20 00:23:28
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2006-12-19, Kira <c...@e...wytnij.pl> wrote:
    > Re to: Artur R. Czechowski [Tue, 19 Dec 2006 21:04:41 +0000 (UTC)]:
    > Kira jestem, poznamy się? ;-)
    Wow :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    ciekawe zderzenie kulturowe: w piździawicy in the middle of nowhere wyłania się
    z bieli pani dżokejka na koniu, byrdłoczerzy i eskadra treserów psów. Patrzą

  • 27. Data: 2006-12-20 18:04:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tobi napisał(a):

    > Mógłbyś napisać coś więcej o tym wolontariacie? ;) Ile czasu Ci to
    > zajmuje itp.

    Na początku to było ok. 1-1.5h dziennie, żeby się wyrobić.
    Potem już mniej (ile, to różnie, zależy od ruchu).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2006-12-20 18:06:58
    Temat: Re: [OT] advocacy
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > E tam.
    > Znam parę osób, które porzuciły pine na rzecz mutta. Nie znam nikogo, kto
    > wykonałby odwrotną operację :)

    Ja kiedyś próbowałem Pine (dawno, kiedy moderowałem jeszcze
    pl.rec.gry.komputerowe.moderowana), ale miał on tą brzydką właściwość, że na
    "pipę" kierował tylko te nagłówki, które było widać na jakimś tam podglądzie.
    Ergo potrafił ładnie ciachnąć References. :) Nie bardzo mi się chciało szukać
    w konfiguracji jak to zmienić. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl