PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)

  • 11. Data: 2006-12-16 19:05:45
    Temat: Re: [ppo] Pomoc/zastępstwo w moderacji :-)
    Od: "Any_User" <t...@u...com>

    > Wprawdzie zazwyczaj tę grupę tylko czytam, nie wypowiadając się, ale też
    > jakoś nie chciałbym mieć Any_Usera za moderatora p.p.o.

    Ale ja absolutnie nie chcę nawet się ubiegać o zostanie moderatorem - tak
    się tylko z ciekawości zapytałem...

  • 12. Data: 2006-12-16 21:15:44
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 17:51:02 +0100, Any_User <t...@u...com>
    w <em185l$1e1f$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Czyli np. ja się nadaję z tego akurat punktu? :)
    >
    > A tak poważnie - jakie jest Twoje umocowanie do moderacji? Tzn. jak to jest,
    > że masz dostęp do odpowiednich serwerów, pełnisz funkcję moderatora itd.
    > Ktoś Ci za to płaci, masz jakąś umowę?

    Znajomości w środowisku.

    Ty na pewno sięnie nadajesz, i uderzyłbym do znanych mi osobiście moderatorów
    ppo, żeby cięjak najszybciej zdjęli z tej funkcji, jakby ci się jakimś
    cudem udało załapać.
    Dodatkowo - jesteś anonimem, zmieniasz pola from, na polu uznania w
    środowisku to syskwalifikacja na starcie.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2006-12-16 21:17:43
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 19:31:03 +0100, Jarek Hirny <a...@h...pl>
    w <1ltpsdmdhqo3j$.dlg@agnus.eu.org> napisał:

    > Tak.

    > Nikt nie jest właścicielem biznesowym tej grupy. Natomiast cała hierarchia
    > pl.* należy do jej założyciela, Tomasza (R.) Surmacza.
    >
    > Więcej w przepastnych archiwach dyskusji na pl.news.nowe-grupy i na
    > http://usenet.pl
    >
    > Jarek

    Bu, byłeś szybszy, to ja chciałem napisać że Św. Mikołaj nie istnieje,
    tak samo jak Króliczek Wielkanocny :(.

    Wnxolz jvrqmvnł, żr ba avr jvr, gb olz tb qnjab fgebyybjnł j gę fgebaę.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 14. Data: 2006-12-16 22:03:42
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > W zamian mogę zaoferować jedynie serdeczną nienawość niektórych pracodawców,
    > wieczne podejrzenia o branie w łapę i mało pasjonujące, szybko nudzące się
    > zajęcie. A no i oczywiście brak jakiegokolwiek wynagrodzenia, czy choćby
    > uścisku dłoni prezesa. ;-)
    Ty to potrafisz motywować do pracy :)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 15. Data: 2006-12-16 22:29:34
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Maciek Sobczyk, Sat, 16 Dec 2006
    23:03:42 +0100 nie napisał(a), że:

    > Ty to potrafisz motywować do pracy :)

    E, akurat pierwsza część o nienawiści i podejrzeniach jest całkiem dobrą
    motywacją. Sam bym sobie chętnie poczytał teksty jakie założyciel tematu z
    pewnością dostawał na priva :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 16. Data: 2006-12-17 09:52:01
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Wojciech Bańcer wrote:
    > Witam,
    >
    > Powiem otwarcie, że przydałaby mi się mała pomoc w moderacji
    > pl.praca.oferowana. W przyszłym roku czekają mnie kilkumiesięczne wyjazdy
    > za granicę, a nie chciałbym zostawiać wówczas grupy bez opieki i na
    > auto-moderacji (obecnie na 100 szt. wiadomości ok. 25 to ogłoszenia,
    > reszta to zwykły spam).

    Jesli sie nie zglosi nikt lepszy, to ja moge - po 8 stycznia, bo do tego
    czasu bede sporo offline (sezon urlopowy). Jestem na tyle przyssana do
    Sieci, ze przez wiekszosc czasu bede w stanie zajmowac sie
    przepuszczaniem postow codziennie.

    Mam jednak jedno wymaganie (ktore sie moze okazac bariera) - otoz zycze
    sobie interfejsu, ktory nie bedzie wymagal ode mnie zmiany systemu
    operacyjnego i ktory jestem w stanie opanowac w mniej niz godzine.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 17. Data: 2006-12-18 20:41:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Mam jednak jedno wymaganie (ktore sie moze okazac bariera) - otoz zycze
    > sobie interfejsu, ktory nie bedzie wymagal ode mnie zmiany systemu
    > operacyjnego i ktory jestem w stanie opanowac w mniej niz godzine.

    Jakie jest Twoj ulubiony unixowy program pocztowy?
    Taki ktory nie wymaga do dzialania srodowiska graficznego :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2006-12-18 21:39:44
    Od: b...@b...pl

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Jakie jest Twoj ulubiony unixowy program pocztowy?
    > Taki ktory nie wymaga do dzialania srodowiska graficznego :-)

    Zatem Pine rulez ;-)

  • 19. Data: 2006-12-19 07:29:37
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Jakie jest Twoj ulubiony unixowy program pocztowy?
    > Taki ktory nie wymaga do dzialania srodowiska graficznego :-)

    Nie mam takiego. Kiedys bylam uwieziona z fanatykami retro i musialam
    korzystac z czegos, co wymagalo podawania numerow maila, zeby z nim cos
    zrobic, a do nastepnego sie przechodzilo bodajze enem. Uzywac sie,
    owszem, dalo, a to, ze ktos sie nie postaral ulatwic innym zycia
    znioslam ze zrezygnowana cierpliwoscia upartego brniecia do celu, taka,
    jaka sobie wyrobili polscy przedsiebiorcy wobec panstwa.

    Zasadniczo w interesie ludzi, ktorym lezy na sercu dobro ppo, jest
    ulatwienie technicznej strony moderacji na maxa. Moderacja wymaga czasu,
    zmusza do ogladania spamu, naraza na pretensje, a moderator w dodatku
    musi byc na tyle rozsadny, zeby opanowac FAQ i na tyle rzetelny, zeby je
    scisle stosowac, za to wszystko nikt nie placi, a prestiz tez zaden dla
    doroslego i zajmujacego sie czym innym czlowieka. Tego wszystkiego nie
    da sie uniknac, wiec trzeba zrobic jak najwiecej, zeby usunac inne
    niedogodnosci i poszerzyc pule mozliwych osob.

    To powyzsze pisze jako obserwator, a nie jako kandydat (jesli to na mnie
    spadnie, to najwyzej sobie zalatwie napisanie jakiejs milszej obslugi
    silami zaprzyjaznionych programistow) - zreszta WB wolalby kogos, kto
    nie siedzi na drugim koncu swiata, a ja go w tej kwestii rozumiem, wiec
    pozostaje w rezerwie i zapraszam inne osoby do zglaszania sie. Ja sie
    zglaszam dlatego, ze uczestniczylam w dyskusjach o ppo i krytykowalam
    niektore aspekty pracy moderatora, wiec w takiej sytuacji wypada mi sie
    zglosic i pokazac, ze mozna robic to wszystko, co pisalam, ze moderator
    ppo robic powinien.

    I.

  • 20. Data: 2006-12-19 09:41:02
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    [...]

> [...]
    > da sie uniknac, wiec trzeba zrobic jak najwiecej, zeby usunac inne
    > niedogodnosci i poszerzyc pule mozliwych osob.

    Jak mam być szczery, to ja miałem okazję już poznać wiele interfejsów, a
    obecny uważam za najlepszy. Może nie jest najwygodniejszy (bo oparty na
    tekście), ale jego nauczenie się nie jest aż takie skomplikowane.
    I wiadomości przegląda się przy pomocy normalnych strzałek i normalnych
    klawiszy. :)

    Nauczyć się wszystkiego można może w ~5 minut, natomiast jak się człowiek
    w tym pewnie poczuje, nie będzie się już zastanawiać, to szybkość pracy jest
    znacznie wyższa niż przy jakimkolwiek interfejsie webowym, czy innych
    formach. A to ma największe znaczenie w dłuższej perspektywie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl