PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2x0,5 etatu ciągłosc

  • 1. Data: 2004-06-04 16:08:46
    Temat: 2x0,5 etatu ciągłosc
    Od: rob <r...@o...pl>

    Jak to jest teraz...

    Jako, że z pracą jest ciężko nie mogąc znaleźć konkretnej posady, znalazłem
    sobie 2 pracodawców ale po pół etatu u każdego - w sumie cały etat. Ale czy
    nawet 2 x pół etatu liczy się do ciągłości?

    pozdrawiam wszystkich którzy szukają...
    rob

  • 2. Data: 2004-06-04 16:19:29
    Temat: Re: 2x0,5 etatu ciągłosc
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "rob" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    ciagłośc liczy się od każdego ułamka pod warunkiem opłacania składki
    zus w ustawach nie ma pojęcia pełnoetatowe zatrudnienie w kontekscie
    ciagłosci pracy .jedynym skutkiem tego jest pomniejszenie kapitału
    emerytalnego w przyszłosci w świadczeniach emerytalnych .ustawa o
    bezrobociu też nie mówi że aby otrzymać zasiłek trzeba w ciagu roku
    przepracować na pełnym etacie określona liczbe godzin pracy przez
    określoną liczbe dni ale tylko odnosi się wyłacznie do dni .

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-04 17:13:40