PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozwólcie, że podsumuję...

  • 1. Data: 2005-02-05 08:20:44
    Temat: pozwólcie, że podsumuję...
    Od: "steppi" <a...@p...fm>

    zadałam proste pytanie - chciałam uzyskać zwięzą informację, a przez przypadek
    uruchomiłam taką lawinę jadu, że aż mi wstyd za moje pytanie. Życzę wszystkim,
    oby nie musieli korygować swoich poglądów w rzeczywistości dzisiejszych szkół.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego weekendu.

    Anna Tupaj

  • 2. Data: 2005-02-05 19:30:58
    Temat: Re: pozwólcie, że podsumuję...
    Od: "mnemo" <happsz(at)o2.pl>

    Użytkownik "steppi" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    szkół.

    > Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego weekendu.

    Aniu!!!
    Olej ludzi, ktorzy maja zbyt duzo czasu na prowadzenie sporow nic nie
    wnoszacych dyskusji. Jezeli pragna reformowac oswiate, to niech do
    parlamentu ida. Jezeli maja pretensje o to, ze niektorzy maja lepsze
    gwaranty socjalne, to zawsze moga sprobowac pracy freelancera ;). W Usenecie
    nigdy przekonywanie kogokolwiek upartego do swoich racji nie przynosi
    zadanych efektow. Czasem trafia sie na beton nie_do_przegryzienia. Nigdy tu
    nie prowadze sporow - mam swoje zdanie i czekam az ktos faktycznie przekona
    mnie, ze jest ono bledne. Wracaj na grupe, na ktorej docenia Twoje
    umiejetnosci ;) i szukaj odpowiedzi na proste pytania w zrodlach, ktore sa
    niezastapione w naszym fachu. Use the Google Luke ;).

    Pozdrawiam,
    mnemo.
    "There's no better investment than one's self."

  • 3. Data: 2005-02-07 10:55:52
    Temat: Odp: pozwólcie, że podsumuję...
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    kurczę, ale o co chodzi?