PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo pracy

  • 1. Data: 2005-02-04 19:46:04
    Temat: Świadectwo pracy
    Od: "Dż@n@s" <p...@N...wp.pl>

    Witam !
    Mam pytanie zakonczylem umowe o prace 28,01 (niestety nieotrzymalem od razu
    swiadectwa pracy). Dzis mija 7 dzien, z tego co wiem to pracodawca ma 7 dni
    na dostarczenie jaka kolwiek droga swiadectwa, jezeli zas go nie wyda w
    ciagu 7 dni lamieprzepisy. Nie sadze bym do godziny 24 dzis otrzymal te
    swiadectwo, co moge teraz zrobic w takiej sprawie ?

  • 2. Data: 2005-02-04 21:24:07
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Dż@n@s" <p...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyda w
    > ciagu 7 dni lamieprzepisy. Nie sadze bym do godziny 24 dzis otrzymal

    Liczy się data stempla pocztowego.

    > co moge teraz zrobic w takiej sprawie ?

    Radzę zadzwonić i zapytać, może świadectwo pracy czeka u pracodawcy, a
    pracodawca nawet nie ma zamiaru trudzenia się jego wysyłaniem. Trzeba
    było uzgodnić odbiór świadectwa pracy przy odejściu.
    Możesz złożyć pozew do sądu pracy, ale to droga dla pieniaczy.

    wa