PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposób na bezrobocie

  • 1. Data: 2005-02-04 18:58:53
    Temat: sposób na bezrobocie
    Od: "East" <t...@e...com>

    Niech wyjadą wszyscy fachowcy i ludzie z praktyką - zrobi się miejsce
    dla nowicjuszy i tych , co wciąż eksperymentując szukają ciągle pracy.
    Zerwijmy z rutyną !!! Bo przecież wszyscy wiedzą, że ...- .. nie da się
    zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on
    właśnie to coś robi. ( Albert Einstein.)

    i tu widze ratunek dla kraju i bezrobotnych.

  • 2. Data: 2005-02-04 20:58:57
    Temat: Re: sposób na bezrobocie
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "East" <t...@e...com> napisał w wiadomości
    > Niech wyjadą wszyscy fachowcy i ludzie z praktyką - zrobi się miejsce
    > dla nowicjuszy i tych , co wciąż eksperymentując szukają ciągle pracy.

    Problem w tym, że oni już dawno wyjechali i dlatego właśnie mamy w naszym
    kochanym kraju taki burdel...:-(
    yamma

  • 3. Data: 2005-02-05 09:18:43
    Temat: sposób na bezrobocie = klonowanie Einsteina
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    sposób na bezrobocie = klonowanie Einsteina

    no tylko za mlodu Einstein byl uwazany za idiote
    a nie sadze takze zeby umial chociazby zrobic cos produktywnego
    np. wyprasowac spodnie - a chodzil w pomietych :)

    bo tacy sa juz geniusze :)!!!

  • 4. Data: 2005-02-05 20:52:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on
    > właśnie to coś robi. ( Albert Einstein.)

    A ja mam wrecz przeciwny pomysl. Niech wyjada wszyscy niefachowcy i wszyscy
    bez woli zmudnego zdobywania praktyki.

    Wyjdzie taniej. A i dla tych ktorzy beda zwlekac z wyjazdem bedzie wiecej
    kasy na zasilki.

    sz.

  • 5. Data: 2005-02-06 11:58:33
    Od: Bartek <b...@u...gazeta.pl>

    On Sat, 5 Feb 2005 21:52:38, you wrote:

    >Wyjdzie taniej. A i dla tych ktorzy beda zwlekac z wyjazdem bedzie wiecej
    >kasy na zasilki.
    Nie! Proponuję Państwu inne spojrzenie na sprawę bezrobocia w Polce. Na
    miejscu rządu zajął bym się utylizacją bezrobotnych np. w byłych obozach
    koncentracyjnych :(

  • 6. Data: 2005-02-06 17:07:06
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Bartek" <b...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie! Proponuję Państwu inne spojrzenie na sprawę bezrobocia w Polce. Na
    > miejscu rządu zajął bym się utylizacją bezrobotnych np. w byłych obozach
    > koncentracyjnych :(

    Znowu wrecz przeciwny pomysl. Zaproponujmy bezrobotnym utylizowanie
    urzednikow dbajacych o to, by nie zabraklo im podopiecznych.

    sz.