PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pit 11 dla pracownika na chorobowym

  • 1. Data: 2005-02-05 12:08:03
    Temat: Pit 11 dla pracownika na chorobowym
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    Witojcie ;)

    Jestem ja chorobowym a chcę się rozliczyc - czy pracodawca powinien mi
    przysłać pit 11 do domq skoro jestem na chorobowym a do pracy mam ponad
    30 km?

    Pozdro
    CAT
    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-02-05 12:14:46
    Temat: Re: Pit 11 dla pracownika na chorobowym
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "CATALYST" <c...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:cu2cv3$gln$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    mi
    > przysłać pit 11 do domq skoro jestem na chorobowym a do pracy mam

    Powinien przysłać do 28.02.2005 r. (data stempla pocztowego), ale
    najlepiej byłoby uzgodnić to telefonicznie.

    wa

  • 3. Data: 2005-02-05 12:15:08
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [CATALYST] - 2005-02-05 13:08:

    > Jestem ja chorobowym a chcę się rozliczyc - czy pracodawca powinien mi
    > przysłać pit 11 do domq skoro jestem na chorobowym a do pracy mam ponad

    Powinien. Ma na to czas do końca lutego. I nie ma tu znaczenia Twoja
    choroba. Pracodawca ma Ci dostarczyć PIT i jeśli nie może zrobić tego
    osobiście to ma obowiązek wysłac pocztą.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 4. Data: 2005-02-05 12:23:42
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    CATALYST napisał(a):

> [...]
    >
    > Jestem ja chorobowym a chcę się rozliczyc - czy pracodawca powinien mi
    > przysłać pit 11 do domq skoro jestem na chorobowym a do pracy mam ponad

    Dziękuję za szybką odpowiedź :)
    Pozdrowienia
    CAT