PracaGrupypl.praca.dyskusje › powierzchnia biurowa

  • 1. Data: 2004-08-03 14:03:24
    Temat: powierzchnia biurowa
    Od: "Artur" <agawrych**USUNTO**@gazeta.pl>

    Jaka jest minimalna wymagana przepisami powierzchnia biurowa na jednego
    pracownika?

  • 2. Data: 2004-08-03 23:00:49
    Temat: Re: powierzchnia biurowa
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Artur" <agawrych**USUNTO**@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jaka jest minimalna wymagana przepisami powierzchnia biurowa na jednego
    > pracownika?

    Nie jestem pewien, ale zdaje się 19 metrów sześciennych - tak, sześciennych.

    Pozdr
    kw1618

  • 3. Data: 2004-09-05 03:46:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

> [...]
    wiadomości news:ceo5uv$j6v$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaka jest minimalna wymagana przepisami powierzchnia

    Nie jestem w stanie podać przepisu, ale zdaje się jest to
    ileśtam metrów sześciennych (kubatura).
    Zadzwoń do Powiatowego Inspektoratu Pracy. Oni wiedzą i
    każdy inspektor pracy zna tę liczbę na pamięć.

    Pozdr
    kw1618

  • 4. Data: 2004-09-17 21:04:19
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 05 Sep 2004 03:46:24 GMT, "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy"
    <kw1618@[antyspam]interia.pl> wrote:

> [...]
    >ileśtam metrów sześciennych (kubatura).
    >Zadzwoń do Powiatowego Inspektoratu Pracy. Oni wiedzą i
    >każdy inspektor pracy zna tę liczbę na pamięć.

    4mkw