PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Anglii

  • 1. Data: 2004-08-03 13:12:27
    Temat: Zarobki w Anglii
    Od: "Steefan" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace zarobkow w Anglii. Przegladam od jakiegos czasu oferty
    pracy w Anglii, i potrzebny mi jest "kalkulator" zarobkow. Powiedzmmy, ze
    otrzymam prace z pensja 30, 35, 40 tys. funtow brutto i chcialbym wiedziec ile
    z tego bede mial na reke - po odliczeniu podatkow, kosztow ubezpieczen roznego
    typu i wszystkich innych obowiazkowych oplat. Czy orientuje sie ktos gdzie moge
    znalezc cos takiego na sieci?

    pozdrawiam
    Steefan

  • 2. Data: 2004-08-03 13:38:19
    Temat: Re: Zarobki w Anglii
    Od: "PR" <p...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Steefan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    roznego
    > typu i wszystkich innych obowiazkowych oplat. Czy orientuje sie ktos gdzie

    a na google nie łaska zerknąć i wpisać np.: salary calculator uk ??

    http://www.i-resign.com/uk/financialcentre/tax_calcu
    lator.asp

    --
    Przemysław Roman ICQ: 108988744 GG: 2196919

  • 3. Data: 2004-08-04 09:01:17
    Od: "miraz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PR" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Steefan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oferty
    > ile
    > roznego

    Z 30 000 rocznie wychodzi 21% podatek i 11% dochodu na koszty ubezpiczenia.