PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd Pracy?

  • 1. Data: 2003-01-21 15:47:39
    Temat: Sąd Pracy?
    Od: "Bikrut" <b...@u...op.pl>

    Cześć

    W tej chwili jestem na urlopie 10-dniowym jaki przysługuje po
    półrocznym okresie pracy. Po zakończeniu urlopu mam zamiar się
    zwolnić - nie płacą mi od dwóch miesięcy.
    W związku z tym mam pytanie:
    W jaki sposób uzyskac zaległe wynagrodzenie?
    Ile to kosztuje i jak długo trwa?
    Czy ktoś z Was już przez to przechodził?
    Z góry dzięki za informacje:)

    --
    Bikrut
    b...@u...op.pl