PracaGrupypl.praca.dyskusje › poranna ceremonia ;)

  • 1. Data: 2003-08-07 09:16:37
    Temat: poranna ceremonia ;)
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    pewnie moj post bedzie troche nietypowy, ale mam nadzieje, ze przynajmniej
    kogos rozbawi.
    Otoz pracuje sobie od poczatku lipca (dopiero skonczylem sie 'uczyc') i
    codziennie rano miedzy 8 a 9 musze pojsc do kibelka na 'dluzej'. Dziwi mnie
    jedna rzecz - moj brzuszek ustawil sobie zegarek i tylko wtedy. A nie
    moglbym w domu?

    --

    Pozdrowienia
    Sasza

    www.sasza.tk (juz wkrotce nowy, niesamowity adres strony)
    GG: 1918652

  • 2. Data: 2003-08-07 09:18:41
    Temat: Re: poranna ceremonia ;)
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    > codziennie rano miedzy 8 a 9 musze pojsc do kibelka na 'dluzej'. Dziwi
    mnie
    > jedna rzecz - moj brzuszek ustawil sobie zegarek i tylko wtedy. A nie
    > moglbym w domu?

    Znaczy siedzisz w kibelku godzine czasu? ;-)

  • 3. Data: 2003-08-07 09:19:06
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    A ja o 8:30. Mozna zegarek regulowac :-)

  • 4. Data: 2003-08-07 09:39:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Reksio wrote:
    > A ja o 8:30. Mozna zegarek regulowac :-)

    Taaa. A nie pijecie moze kawy (z mlekiem?) w tym czasie?
    Bo ja rano lubie sobie sieknac kawe i czesto jeszcze jej nie skoncze a lece
    do kibelka, he hehe ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 5. Data: 2003-08-07 10:15:59
    Od: "mk" <k...@p...onet.pl>

    > Taaa. A nie pijecie moze kawy (z mlekiem?) w tym czasie?
    > Bo ja rano lubie sobie sieknac kawe i czesto jeszcze jej nie skoncze a
    lece
    > do kibelka, he hehe ;)

    taaa, 9.00 kawka potem papierosek
    a potem trzeba juz szybko pedzic
    ;))

    --
    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2003-08-07 10:33:17
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Taaa. A nie pijecie moze kawy (z mlekiem?) w tym czasie?
    > Bo ja rano lubie sobie sieknac kawe i czesto jeszcze jej nie skoncze a lece
    > do kibelka, he hehe ;)

    To pij mineralna ;-) Wtedy bedziesz tylko szedl ;)

  • 7. Data: 2003-08-07 18:55:45
    Od: "ceglak" <c...@p...wytnij_to.onet.pl>

> [...]
    mnie
    > jedna rzecz - moj brzuszek ustawil sobie zegarek i tylko wtedy. A nie

    z takimi problemami to na pl.sci.medycyna a nie tutaj !
    NTG !

  • 8. Data: 2003-08-08 08:39:53
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Nie, to znaczy, ze w tym czasie