PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia sie w bankach

  • 1. Data: 2003-08-07 08:42:10
    Temat: ile zarabia sie w bankach
    Od: "brydzia" <b...@o...pl>

    ciekawa jestem ile zarabia sie w bankach na różnych stanowiskach. podajcie
    przykłady

  • 2. Data: 2003-08-07 08:53:47
    Temat: Re: ile zarabia sie w bankach
    Od: "news.onet.pl" <h...@t...by>

    prezes BANKU N1
    100.000

    prezes BANKU N2
    100.000

    prezes BANKU N3
    80.000

    WYSTARCZY?

  • 3. Data: 2003-08-07 09:09:19
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    Witam!
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=809305&type_id=1&display=2&order=priority&prior
    ity=2-20

    z pozdrowieniami - student bankowosci ;-)

    Tomasz Gessner
    www.fop.pl - analizy futures
    t...@o...pl
    ********************************

  • 4. Data: 2003-08-07 09:13:31
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    i jeszcze cos ciekawego;-)

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=827718&type_id=1&order=priority&priority=1-20

  • 5. Data: 2003-08-07 09:21:43
    Od: "Turu Florez" <t...@w...pl>

    http://PKWiU01.21.3.ag.bocznica.org/

    --
    Sławek
    ********************************

  • 6. Data: 2003-08-07 09:24:32
    Od: r...@r...pl

    news.onet.pl <h...@t...by> wrote:
    > prezes BANKU N1
    > 100.000
    >
    > prezes BANKU N2
    > 100.000
    >
    > prezes BANKU N3
    > 80.000
    >
    > WYSTARCZY?

    poprosze jeszcze o prezesa BIG Banku (obecnie Millenium)

    kasjerka banku N1
    800

    kasjerka banku N2
    800

    kasjerka banku N3
    1000

    kasjerka innego banku
    1200

    :))))

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2003-08-07 09:42:48
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "brydzia" <b...@o...pl> wrote in

    > ciekawa jestem ile zarabia sie w bankach

    Tendencja malejaca z roku na rok. Zarabia sie roznie, pytanie jest zbyt ogolne (na
    podstawie ew. odpowiedzi i tak nuie bedziesz w stanie wyrobic sobie zdania).

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-08-07 10:31:20
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a):

    > poprosze jeszcze o prezesa BIG Banku (obecnie Millenium)

    Z tego co pamietam jakis 350-380 tys. Tyle ze brutto :(

    pzdr
    ki

  • 9. Data: 2003-08-07 10:49:15
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    > Z tego co pamietam jakis 350-380 tys. Tyle ze brutto :(

    Jakos w zeszlym roku bylo o tym glosno. Akurat to pamietam, bo kwota utkwila
    mi w glowie (co nie bylo trudne;-)
    Otoz jesli mnie pamiec nie myli bylo to 650tys brutto/mies .
    Gosciu okazal sie rekordzista wsrod prezesow pod wzgledem wynagrodzenia.

  • 10. Data: 2003-08-07 10:57:56
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Gessner <t...@N...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > Otoz jesli mnie pamiec nie myli bylo to 650tys brutto/mies .
    > Gosciu okazal sie rekordzista wsrod prezesow pod wzgledem wynagrodzenia.

    No to byc moze dobrze pamietalem te 350(80) tys ale jednak to jest netto. I
    jeszcze OIDP to wynagrodzenia zarzadu w calym BIG Banku byly albo troszke
    nizsze albo wyzsze niz zysk tego banku :))
    pzdr
    ki