PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w COMARCH-CDN & ComputerLand

  • 1. Data: 2003-09-16 21:04:37
    Temat: Praca w COMARCH-CDN & ComputerLand
    Od: "ZYGA" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    1.Jaka atmosfera pracy panuje w firmie Comarch-CDN Kraków
    2. a co myślicie o firmie ComputerLand porównując te dwie
    firmy(CDN-ComputerLand) , jakie są w nich warunki pracy
    CDN stanowisko konsultanta (stacjonarna), ComputerLand praca na wyjazdy
    u klienta.

    3. Ile można dostać na początek w takich firmach (wynagrodzenie).

  • 2. Data: 2003-09-16 21:28:34
    Temat: Re: Praca w COMARCH-CDN & ComputerLand
    Od: "Polokoktas" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ZYGA" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyjazdy
    > u klienta.
    >
    > 3. Ile można dostać na początek w takich firmach (wynagrodzenie).

    odp na pytanie 1) w relacjach pracodawca - pracownik koszmarna (chyba że
    pytasz o współpracowników)
    odp na pytanie 2) chyba nie rozumiem drugiej części pytania ale jesli
    myslisz że praca w CDN na stanowisku konsultanta jest stacjonarna to
    wyprowadzam z błędu,
    odp na pytanie 3) na szczęście nie jestem ich pracownikiem więc nie
    obowiązuje mnie wprowadzony przez nich zakaz mówienia o wynagrodzeniach -
    około 1200 brutto z tendencją w dół.

    Polokoktas

  • 3. Data: 2003-09-17 08:47:22
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    "Polokoktas" <p...@o...pl> wrote in message

    > odp na pytanie 3) na szczęście nie jestem ich pracownikiem więc nie
    > obowiązuje mnie wprowadzony przez nich zakaz mówienia o wynagrodzeniach -
    > około 1200 brutto z tendencją w dół.

    chyba żartujesz ?!
    jeśli nie to proszę, niech mi ktoś napisze, dlaczego w ofertach
    pracy jako wymagane, na pierwszym miejscu nie znajduje się pozycja:
    - mieszkanie z rodzicami
    ???
    Za 800 zł na rękę, jest to podstawowy wymóg !!!
    No chyba, że liczą się z tym, że ktoś będzie podpieprzał kanapki kolegom,
    aby z głodu nie umrzeć... :-(

    Pozdrawiam,
    Kiloff

  • 4. Data: 2003-09-17 16:21:11
    Od: "Fuczak" <a...@i...pl>

    > wyjazdy

    > odp na pytanie 1) w relacjach pracodawca - pracownik koszmarna (chyba że
    > pytasz o współpracowników)

    Z tego co wiem w firmie CDN SA panuje bardzo mila atmosfera nie tylko
    pomiedzy pracownikami ale takze w relacjach
    pracownik-szef. Nie wiem jak w ComArchu ale sa to w dwie, w pewnym sensie,
    odrebne firmy.

    > odp na pytanie 2) chyba nie rozumiem drugiej części pytania ale jesli
    > myslisz że praca w CDN na stanowisku konsultanta jest stacjonarna to
    > wyprowadzam z błędu,

    A nie mylisz z wdrozeniowcami? Bo mi sie wydaje, ze jednak konsultant siedzi
    i odpowiada na telefony itd.
    Wszystko raczej na miejscu.

    > odp na pytanie 3) na szczęście nie jestem ich pracownikiem więc nie
    > obowiązuje mnie wprowadzony przez nich zakaz mówienia o wynagrodzeniach -
    > około 1200 brutto z tendencją w dół.

    I znow wydaje mi sie, ze mowa o ComArch a nie CDN. Z tego co wiem, to
    dodatkowo pracownicy maja pakiet
    medyczny, karnety na basen i wiele innych przyjemnych dodatkow do pensji.
    Ktora wcale nie jest
    "1200 brutto z tendencja w dół". Ale moge sie mylic :)

    Argoth

  • 5. Data: 2003-09-17 17:50:17
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Ktora wcale nie jest
    > "1200 brutto z tendencja w dół". Ale moge sie mylic :)

    Niezbyt sie mylisz. Ale co do pakietu medycznego to sie mylisz. Nie
    mylisz sie tez co do dodatkow typu basen, sciana wspinaczkowa, sale do
    siatkowki i koszykowki ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2003-09-17 19:00:27
    Od: "Fuczak" <a...@i...pl>

[...]

    A jednak pakiet medyczny chyba tez juz jest... tylko od niedawna (plus minus
    dwa tygodnie ) :)
    O scianie wspinaczkowiej nie slyszalem, za to refundacja dla chetnych do
    jazdy konnej to i owszem.

    Argoth, Krakow

  • 7. Data: 2003-09-17 19:25:05
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A jednak pakiet medyczny chyba tez juz jest... tylko od niedawna (plus minus
    > dwa tygodnie ) :)

    Moze w CDN, ale nie w ComArch.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2003-09-18 00:51:13
    Od: "RelfiD" <r...@t...pl>

> [...]
    wyjazdy
    > u klienta.
    >
    > 3. Ile można dostać na początek w takich firmach (wynagrodzenie).

    odpowiedz1: Atmosfera w relacjach pracodawca - pracownik: raczej kiepska
    (szczególnie w ComArch SA).

    odowiedz2: Stanowisko konsultanata w CDN może być "mobilne". Przeważnie w
    społkach grupy kapitałowej ComArch, dzieje się tak że jednego dnia jesteś
    konsulatanem a drugiego wdrożeniowcem- i na odwrot (bo takie wymagania
    stawia rynek :| )

    odowiedz3: Początkowe wariunki finansowe są raczej kiepskie (2k).
    Ale pakiet medyczny (kiedyś Medicover - ale teraz jest to tylko
    wspomnieniem) i karnety na basen są w standardzie.

  • 9. Data: 2003-09-18 19:53:07
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > odpowiedz1: Atmosfera w relacjach pracodawca - pracownik: raczej kiepska
    > (szczególnie w ComArch SA).

    Dla mnie dziwne jest to co mowisz. Generalnie dzieje sie tak wtedy jak
    pracownik jest dupa ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2003-09-18 22:26:23
    Od: "RelfiD" <r...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (szczególnie w ComArch SA).

    Dla mnie dziwne jest to co mowisz. Generalnie dzieje sie tak wtedy jak

    I pewnie bym się z Twoim zdaniem zgodził gdyby nie to, że wiele zalezy od
    przełożonego np. kierownika działu!! Wiele zależy od jego stosunku do
    podwładnych i "modelu zarządzania" jaki stosuje. A po zmianach osobowych na
    tym stanowisku można przekonać się kto jest rzeczywiscie dupą ;)

    RelfiD, Kraków