PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca...

  • 1. Data: 2004-03-06 19:04:48
    Temat: praca...
    Od: "craver" <c...@w...pl>

    witam

    pisze z pytaniem, za odpowiedz na ktore bylbym bardzo wdzieczny.
    otoz chodzi mi o prace na platformach wiertniczych, a dokladniej o
    informacje z nia zwiazane. ucieszylyby mnie wypowiedzi osob, ktore pracowaly
    na platformach lub maja znajomych ktorzy pracowali. generalnie chcialbym
    dowiedziec sie jak taka prace mozna sobie zorganizowac, nie narazajac sie na
    naciagaczy.

    z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-20 16:40:40
    Temat: Re: praca...
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@g...pl>

    znalazles cos ??
    sam widzialem raz ogloszenie w anonsach ale tez naciaganie na jakies 150zl
    ... za wyslanie papierow samych