PracaGrupypl.praca.dyskusje › DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT

  • 1. Data: 2004-03-06 17:39:28
    Temat: DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT
    Od: "KORAB36" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT
    WWW.BAZAREK.PL

  • 2. Data: 2004-03-07 16:23:56
    Od: "KaRoL" <k...@N...iza.one.pl>

    > DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT
    > WWW.BAZAREK.PL

    wyjdz...

    * Karol 'PaN-X' Kłyciński * Linux Registred User : 333935 *
    * k...@N...pl * EKG : 217796 *
    * http://www.karol.eu.org *

  • 3. Data: 2004-03-07 20:57:02
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@g...SKASUJ-TO.pl news:c2d2cg$elf$1@inews.gazeta.pl

    > DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT
    > WWW.BAZAREK.PL

    Nie no Rafal, wez nie spamuj ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2004-03-08 15:15:59
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    KORAB36 napisał(a):

    > DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE, BEZ UKRYTYCH OPLAT
    > WWW.BAZAREK.PL

    Bardzo przepraszam za to ogloszenie, ktos nam robi niedzwiedzia
    przysluge :(. Nikogo nie namawialismy do takiej formy "reklamy".

    Mam nadzieje,ze dana osoba pojdzie po rozum do glowy...

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...