PracaGrupypl.praca.dyskusje › policja stanowisko techniczne

  • 11. Data: 2006-07-03 18:50:38
    Temat: Re: policja stanowisko techniczne
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Magda napisał(a):

    > w potocznym znaczeniu: cHcę Wstąpic Do Policji

    Nie znasz najwyrazniej potocznego znaczenia tego skrotu :D

  • 12. Data: 2006-07-03 20:46:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    wtd napisał(a):

    > dzięki....z tego linku weszło dzisiaj na moją strone ponad 200
    > osób...dostalem 3 zapytania ofertowe

    ...wszystkie trzy do policji...?
    <mega lol>

    --
    http://www.czarnobiale.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 13. Data: 2006-07-03 20:59:23
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    czarny napisał(a):

    > ...wszystkie trzy do policji...?
    > <mega lol>

    kretyn

  • 14. Data: 2006-07-04 06:23:44
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    wtd napisał(a):

    > kretyn

    Swoim "przyszlym" klientom tez sie tak przedstawiasz? <LOL>

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 15. Data: 2006-07-04 06:35:52
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Witam

    wtd napisał(a):
    > dzięki....z tego linku weszło dzisiaj na moją strone ponad 200
    > osób...dostalem 3 zapytania ofertowe

    w...@f...com - na tego maila przyszły te zapytania? To teraz
    bedziesz ich mial wiecej...

    --