PracaGrupypl.praca.dyskusje › podanie o podwyżkę

  • 1. Data: 2002-02-15 10:28:42
    Temat: Re: podanie o podwyżkę
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    >Jeżeli negocjacje - to coś za coś.

    Gdzies wyczytalem, ze przy negocjacjach przegrywa ten, kto pierwszy poda
    konkretna sume. Ja (zaznaczam ze nie mam duzego doswiadczenia)zawsze dobrze
    wychodzilem na tym, ze "przeciwnik" pierwszy cos konkretnie proponowal.
    Ale moze po prostu mialem szczescie ;-)

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-15 10:58:45
    Temat: podanie o podwyżkę
    Od: "Niedoceniona" <r...@p...onet.pl>

    jak najszybciej mozna znalezc prace sezonowa w usa?
    chodzi o to ze do 28 lutego musze miec podpisana umowe o prace a ja dopiero
    zaczynam szukac : (
    kozystal ktos ze stronki www.findajobusa.org ?
    czy jak wplace im to sto pare dolcow to znajda mi prace w tydzien?
    prosze o jakis sugestie i porady

    dzieki
    rado

  • 3. Data: 2002-02-15 16:20:06
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    Mam do rozwiązania kwestię dotyczącą obsługi kas fiskalych i kart stałego
    klienta.
    Mam nadzieję, że mi pomożecie.

    Jest tak:
    W domu towarowym są kasy fiskalne.
    Przychodzi stały klient.
    Pokazuje swoją "kartę stałego klienta". (z kodem kreskowym lub z paskiem
    magnetycznym)
    Kasjer przy pomocy skanera kodów odczytuje dane z karty.
    I teraz pytanie:
    Jak zrobic, zeby klient ktory ma duze obroty w sklepie dostal rabat w kasie.

    Dane o transakcjach klienta sa zapisane na SQL Serverze.
    Jest polaczenie czytnik - kasa oraz kasa - server.
    Server jest jeden na caly sklep.
    Kas jest ok 15.

    Pozdrowienia
    Tomek

  • 4. Data: 2002-02-15 17:47:07
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Uzytkownik "Slawomir Jasinski" <s...@p...org> napisal w wiadomosci
    > Witam po dlugiej nieobecnosci.
    >
    > Problem jest nastepujacy. Mam podpisana umowe zlecenie, na wykonywanie
    > pewnej uslugi (co miesiac). Umowa zostala podpisana na 3mce i chce ja
    > zerwac. Jakie sa konsekwencje zerwania takiej umowy ?

    Umowa zlecenie to umowa cywilna. Nie dotycza jej zadne przepisy Kodeksu
    Pracy, czyli skutki zerwania jej przed terminem (lub wypowiedzenia), sa w
    niej zawarte. Jezeli w tresci umowy nie ma zdanych paragrfów na ten temat to
    wyslij pismo ze z dniem dzisiejszym rozwiazujesz umowe ze skutkiem
    natychmiastowym.
    I to wszystko.

    Wiesiek