PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop bezplatny a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-02-15 11:46:30
    Temat: urlop bezplatny a wypowiedzenie
    Od: "Zhan" <a...@p...cc>

    > Czesc,
    >
    > Mam pytanie do grupowiczow jak to jest w ich firmach z tymi odliczeniami. W
    > mojej nie zgodzono sie na takie rozlicznie czasu pracy ze wzgledu na decyzje
    > zarzadu ( i sprawa sie urwala ).
    >
    > Prosze napiszcie dlaczego firmy nie zgadzaja sie na inne rozlicznie
    > pracownika i mozliwosc odliczenia 50% kosztów uzyskania przychodow
    > zwiazanych z praca tworcza ? Czy firmy traca cos w ten sposob ? Moze jest to
    > dobre dla pracownika ale z niekorzyscia dla pracodawcy ( z jakich powodow
> [...]

    W firmie, w ktorej jeszcze pracuje mamy tzw. prace tworcza i przez to podatki
    troche mniejsze poprzez wzrost kosztow czy cos takiego. Teraz co miesiac trzeba
    generowac raporty odnosnie wykonanej pracy i po ich zatwierdzeniu jako "praca
    tworcza" trzeba to trzymac w razie konroli skarbowki. Tu pewnie sa problemy dla
    firm, aby tak przedstawiac prace aby urzad skarbowy zakwalifikowal ja jako
    wykonana przez artystow :))

    Salutations
    Monsieur Auck - artiste

  • 2. Data: 2002-02-15 11:51:56
    Temat: Re: urlop bezplatny a wypowiedzenie
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Witam
    SAS potwierdza UCZESTNICTWO w kursie papierkiem, wiedzy na tego typu kursach
    nie sprawdzają a tym bardziej nie potwierdzają.

    pozdrawiam
    Marcin

    <3...@n...onet.pl>...