PracaGrupypl.praca.dyskusje › podwyżka? nadgodziny?

  • 1. Data: 2003-06-18 11:43:11
    Temat: podwyżka? nadgodziny?
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przejde od razu do rzeczy.
    Moja znajoma pracuje sobie w pewnym biurze, jest jednoczesnie "pod opieka"
    PFRONu. Jaka jest procedura ubiegania sie o podwyzke? Bo o ile wiem, raz
    placi pracodawca, a raz PFRON.
    Czy mozna to zmotywowac rozpoczeciem nauki na zaocznch studiach "celem
    podnoszenia kwalifikacji bla bla bla"?

    A jak kulturalnie "wymusic" pieniazki za nadgodziny?

    BTW owa znajoma pracuje od pazdziernika 2002, a jej umowa konczy sie z
    koncem br.

    --
    Pozdrowienia
    Sasza

    www.sasza.tk
    GG: 1918652

  • 2. Data: 2003-06-19 11:49:22
    Temat: Re: podwyżka? nadgodziny?
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > A jak kulturalnie "wymusic" pieniazki za nadgodziny?
    >
    > BTW owa znajoma pracuje od pazdziernika 2002, a jej umowa konczy sie z

    Co Cię interesuje PROFON to interesuje pracodawcę , bo on otrzymuje dotacje z
    budżetu i z PROFONU. Ciebie interesuje umowa o pracę. Podwyższka zależy od woli
    przełożonego, rozpocznij z nim konsultacje na ten temat.Pozdrawiam.