PracaGrupypl.praca.dyskusje › podstawa+prowizja-hadlowcy-pytanie

  • 1. Data: 2003-07-17 07:28:20
    Temat: podstawa+prowizja-hadlowcy-pytanie
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Moze sa wsrod nas handlowcy,ph i podobni ktorzy podadza przykladowe wielkosci
    procentowe prowizji jakie przecietnie oferuje pracodawca od sprzedanego towaru
    (z ich doswiadczen).Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze pytanie jest ogolne moze
    dotyczyc kazdej branzy i rozpietosci "procentowe" pewnie tez beda rozne...
    Najczesciej pracodawca oferuje niska podstawe plus wlasnie prowizje od
    sprzedazy badz premie kwartalne itp.i chcialem sie zorientowac na jakie rzedy
    wielkosci mozna sie nastawiac np. w branzy komputerowej,czy tez innej
    opierajacej sie na przygotowyaniu ofert i sprzedazy dowolnych srodkow trwalych
    dla firm...
    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-07-17 13:20:23
    Temat: Re: podstawa+prowizja-hadlowcy-pytanie
    Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@o...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > opierajacej sie na przygotowyaniu ofert i sprzedazy dowolnych srodkow trwalych

    Mi płacili następująco:
    1,0-2,0% prowizji, jak pracowałem w turystyce
    ok. 0,5% prowizji, jak pracowałem w browarach

    Dartles

  • 3. Data: 2003-07-18 06:30:54
    Od: g...@p...onet.pl

    > Mi płacili następująco:
    > 1,0-2,0% prowizji, jak pracowałem w turystyce
    > ok. 0,5% prowizji, jak pracowałem w browarach

    Dzieki ,wlasnie o takie konkrety mi chodzilo:-))Podstawa zapewne gigantyczna
    nie byla?Z tego przykladu wynika ze w branzy dobr szybkozbywalnych(browar)
    proponuja mniej-moze dlatego iz wiekszy obrot niz w np. turystyce wychodzi w
    ciagu miesiaca.....
    Moze jeszcze jakies przyklady:-))
    Thanks