PracaGrupypl.praca.dyskusje › podstawa do wynagrodzenia za urlop - jak ustalić?

  • 1. Data: 2004-02-29 01:18:40
    Temat: podstawa do wynagrodzenia za urlop - jak ustalić?
    Od: "klarakow" <k...@w...pl>

    Witam i od razu mam pytanie, jak w temacie.
    czy zmieniło się coś w podstawie do wyliczenia średniej do urlopu? Chodzi o
    pracowników ze stawką godzinową, a konkretnie o godziny nadliczbowe.
    Pracuję w programie "Symfonia - kadry i płace" i ten program przyjmuje do
    podstawy tylkodni robocze przepracowane i godziny z tych dni wynikające. Nie
    bierze pod uwagę pracy w soboty, traktowanej u nas jaka praca w godzinach
    nadliczbowych. W założeniu mam podane, ze firma pracuje od poniedziałku do
    piątku, soboty są dniami wolnymi.
    Kiedyś wiedziałam, że wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wraz z dodatkiem
    stanowi podstawę go wynagrodzenia urlopowego. A moze coś się zmieniło?
    Rozmawiałam na ten temat z firmą, która program opracowała i powiedziano mi,
    że na moje życzenie mogą ten składnik wprowadzić do parametrów, oczywiście
    odpłatnie, bo takie ustalanie podstawy do urlopu zalezy od uznania firmy?
    Czy mają rację?

    Pozdrawiam
    Klarakow