PracaGrupypl.praca.dyskusje › podpisywać odręcznie CV?

  • 11. Data: 2002-04-19 10:56:21
    Temat: Re: podpisywać odręcznie CV?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Wojciech Kulesza na pl.praca.dyskusje:

    > Właśnie, przecież została uchwalona, podpisana.
    I vacatio legis do afair 7.07.2002.

    > Czy ktoś wie jakie są jej
    > dalsze losy? Czy gdzieś są już jakieś przepisy wykonawcze?

    jak zwykle nie ma. Ministerstwo Infrastrukty coś nawet zaczęłó
    koordynować.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 12. Data: 2002-04-19 16:32:12
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    > No, nie do konca.
    > Bo prawda jest taka, ze Ty, wysylajac dokumenty Internetem mozesz sie
    > ograniczyc do zaznaczenia podpisu kursywa /Ty prawa nie lamiesz/, ale
    > potencjalny pracodawca, zeby moc przetwarzac Twoje dane /w tym zapoznawac
    > sie z nimi/, powinien miec pod CV Twoj odreczny podpis, bo inaczej Twoja
    > zgoda na przetwarzanie Twoich danych jest dorozumiana, a to w swietle
    prawa
    > nie wystarcza.

    :-0

    To w jaki sposób można odpowiedzieć emailem na ofertę pracy ???
    Pracodawcy często piszą "prosimy o przesłanie cv pod email...".

    Mam nadzieję, że pracodawcy tego idiotyzmu nie przestrzegają.

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski

  • 13. Data: 2002-04-21 09:40:25
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl> wrote in message

    > To w jaki sposób można odpowiedzieć emailem na ofertę pracy ???
    > Pracodawcy często piszą "prosimy o przesłanie cv pod email...".
    >
    > Mam nadzieję, że pracodawcy tego idiotyzmu nie przestrzegają.

    Jak juz pisalam- Ty prawa nie lamiesz, a niektorzy pracodawcy uwzgledniaja
    jedynie CV przyslane e-mailem (lub przyniesione w zabkach) dlatego, bo zanim
    poczta dosle zwykle CV, oni juz koncza rekrutacje.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 14. Data: 2002-04-22 08:37:25
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach

    > W takich przypadkach zwyklem pod listem wstawiac skan podpisu. Po
    > wydrukowaniu adresat ma jak trzeba...

    A jest to legalne?

  • 15. Data: 2002-04-22 11:26:58
    Od: Pawel Misiak <p...@w...com>

    > A jest to legalne?

    Co? Skanowanie wlasnego podpisu i zamieszanie go gdzie sie chce? A kto mi
    zabroni?

    pm