PracaGrupypl.praca.dyskusje › przeniesienie stazu pracy z ostatniego miejsca pracy ...

  • 1. Data: 2002-04-17 05:22:34
    Temat: przeniesienie stazu pracy z ostatniego miejsca pracy ...
    Od: Adam Walczykiewicz <a...@m...com.pl>

    CZesc

    Mam takie pytanie - w firmie w ktorej teraz pracuje przepracowalem juz
    pol roku, z dniem 1 maja
    mam dostac wypowiedzenie , ale zostane zatrudniony u tych samych
    pracodawcow, ale w innej formalnie firmie.
    W jaki sposob probowac rozwiazac umowe o prace, zeby zaczynajac prace w
    tej drugiej firmie, te nominalne pol roku
    liczylo sie juz do okresu, ktory jest potrzebny zeby dostac zasilek dla
    bezrobotnych.

    Z gory dzieki za jakas odpowiedz.

    Adam

  • 2. Data: 2002-04-17 07:37:41
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Adam Walczykiewicz" <a...@m...com.pl>
    napisał w wiadomości news:3CBD069A.458CE18F@multiuser.com.pl...
> [...]
    > tej drugiej firmie, te nominalne pol roku
    > liczylo sie juz do okresu, ktory jest potrzebny zeby dostac zasilek dla

    Wziąć świadectwo pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775