PracaGrupypl.praca.dyskusje › bez zaświadczenia?

  • 1. Data: 2003-02-03 00:37:35
    Temat: bez zaświadczenia?
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Witam,
    jesli ten temat był już wałkowany, to przepraszam...

    Jesli wykonuje się jakąs pracę (np. na teoretyczną umowę-zlecenie, czyli na
    tak zwaną gębę), a pracodawca w końcu robi cię w konia, to czy efekt takiej
    pracy można przedstawić w CV?

    AM

  • 2. Data: 2003-02-03 02:01:52
    Temat: Re: bez zaświadczenia?
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > tak zwaną gębę), a pracodawca w końcu robi cię w konia, to czy efekt
    To ja odpowiem pytaniem... A co powiesz gdy pracodawca poprosi Cię o jakiś
    dokument potwierdzający Twoje doświadczenie. Wiem Pan bo ja przez 3 lata
    pracowałem w N.A.S.A jako główny inżynier, ale oni nie dali mi świadectwa
    pracy. Pomyśl.

    motto

  • 3. Data: 2003-02-03 10:15:11
    Od: "jacek" <g...@p...onet.pl>

    > na
    > takiej

    Wpisz, wpisz, ja bym wpisal i nikim sie nie przejmowal. Przy rozmowie o
    pracy jak ktos Cie bedzie pytal to powiedz ze pracowales na czarno. Ludzie
    zrozumieja.

> [...]
    > pracowałem w N.A.S.A jako główny inżynier, ale oni nie dali mi świadectwa

    Teoretyzujesz i pieprzysz bez sesnu. Z mojego doswiadczenie wiem, a musialem
    czesto gesto szukac roboty bo praca w reklamie jest teraz ciezka, ze
    praktycznie nikt nie weryfikuje czesci informacji ktore sie zamieszcza w CV.
    Weryfikowano u mnie np. znajomosc angielskiego, pewnych programow dtp, ale
    malo kto zawracal sobie glowe firmami w ktorych robilem, tzn nikt nie
    dzwonil do bylych szefow, choc dawalem nr tel.

    pzdr i zycze powodzenia

    jacek

  • 4. Data: 2003-02-03 13:08:43
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Do CV mozna wpisać każdą bzdurę, i zasadniczo nie ponosi się za to
    odpowiedzialności. ( no chyba, że to oszustwo narazi kogoś na straty ).
    Co innego z udowodnieniem, że rzeczywiście gdzieś się pracowało czy w inny
    sposób zdobywało doswiadczenie zawodowe.

    BS