PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatek

  • 1. Data: 2002-02-19 14:42:34
    Temat: podatek
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Mam pytanko szczególnie do osób, które pracują w Niemczech.
    Czy specjalista od grafiki komputerowej może znależc tam zatrudnienie, czy
    tylko programiści, bazodanowcy i sieciowcy

    Adam

  • 2. Data: 2002-02-19 15:33:24
    Temat: Re: podatek
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Witam

    ciach..
    Mercury Int. WinRunner, lub Rational Robot/TestSuite
    ciach..

    czy gdzieś w sieci można zassać te programy?

    Marcin

  • 3. Data: 2002-02-19 15:33:46
    Temat: Re[2]: podatek
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    On Mon, 18 Feb 2002, boni & klajd wrote:

    > no wła?nie.... zastanawiam się jak na rynku pracy s? postrzegane takie kursy
    > i ?wiadectwa ukończenia ich (mam np. na my?li ESKK). czy s? mile widziane?
    > czy może z dużym dystansem?
    > pozdrawiam

    Witam

    Też się zastanawiam, zwłaszcza jesli chodzi o korespondencyjny
    kurs karate, pamiętam jak kiedys Woody Alan mówił o takim kursie
    na jednym ze swoich filmów. Strasznie wtedy żałowałam, że nie
    mieszkam w Ameryce. No, ale teraz mamy ESKK i już wszystko jest
    możliwe.

    Pozdrowienia,

    Basia

  • 4. Data: 2002-02-19 16:10:33
    Temat: Re: Re[2]: podatek
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Będąc zinteresowanym produktami pewnej firmy, przejrzałem jej witrynę.

    Przy okazji zajrzałem na:
    http://www.papirus.pl/index.php?url=pracownicy.php

    Niektóre nazwiska jakoś dziwnie się powtarzają ;-)

    jaca

  • 5. Data: 2002-02-19 16:12:30
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > no i po coz pracodawcy osoba przebojowa na stanowisko np. w ksiegowosci
    albo
    > programisty... ?
    > osobowosc poszukiwanej osoby zalezy od wielu czynnikow (kultura firmy,
    > stanowisko, osobowosc szefa)...
    przebojowa to także samodzielna, zaradna, taka, której nie trzeba prowadzić
    za rączkę, wszystkiego pokazywać, nauczać jej przez wiele miesięcy
    > poza tym z moich doswiadczen wynika akurat prawdziwosc przyslowia "krowa,
    > ktora duzo ryczy, malo mleka daje"
    a z moich nie - jeszcze nigdy nie pomyliłam się w ocenie.
    > wielu ludzi umie sie zareklamowac, zrobic dobre pierwsze wrazenie, a potem
    > sa malo wydajni w pracy, obijaja sie, kombinuja,
    wszystko zależy od szefa - u mnie wyżej opisani długo nie zagrzaliby
    miejsca.
    natomiast ci spokojni robia
    > "dobra robote"...
    spokojny nie znaczy szara mysz, nieciekawy, spokojny może być też przebojowy
    i samodzielny