PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spotkanie w HH ludzi z IT z PL

  • 1. Data: 2002-02-19 12:06:03
    Temat: Spotkanie w HH ludzi z IT z PL
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    > A jak wylicza się liczbę stron?
    > Aha, może ktoś pamięta, jaka jest normatywna strona maszynopisu?
    > Chodzi mi o to, że jest na niej określona liczba wierszy i w każdym
    > wierszu określona liczba znaków, ale nie pamiętam, ile.
    >
    > Pozdrawiam, Carrie

    strona znormalizowana to 1800 zn. (60 znaków w wierszu, 30 wierszy na stronie).
    liczy sie znaki ze spacjami. czyli otwierasz sobie w Narzędziach: Statystyka
    stron, tam jest liczba znaków ze spacjami, to dzielisz przez 1800. Jeśli
    jednostką jest arkusz wyd. = 22 str. (np. przy tłumaczeniach, redakcji,
    korekcie), to to samo dzielisz przez 39600 = liczba arkuszy
    pozdr
    ste

  • 2. Data: 2002-02-19 12:13:56
    Temat: Re: Spotkanie w HH ludzi z IT z PL
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    co robi tester oprogramowania?
    JB

  • 3. Data: 2002-02-19 12:32:35
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    Hello pl-praca-dyskusje,

    dostałem rachunek zamiast umowy o dzielo. wlasciwie to powinien to
    byc zalacznik, ale mniejsza o to. studiuje zaocznie. moja uwage
    przykul sposob rozliczenia, a mianowicie jest tam cos takiego:
    kwota brutto: 11,000
    koszty uzyskania przychodu: 50% -5,500
    dochód: 5,500
    należny podatek: 1,100
    kwota do wypłaty: 9,900

    i teraz
    1. kto zaplaci "nalezny podatek" ?
    2. co z kosztami uzyskania przychodu?
    3. dlaczego az 50% ?!

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 4. Data: 2002-02-20 06:59:25
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    "Daniel S" <d...@k...net.pl> wrote in message
    > Poszukujemy dystrybutorow, doradcow kosmetycznych na terenie calego kraju.
    >
    > Wysokie prowizje, atrakcyjne warunki pracy, eleganckie produkty
    >
    > www.channoine.pl
    >
    > na stronie - dzial - PRACA
    >

    > pozdrawiam
    >
    > d...@c...pl

    Jestem zainteresowany. Poproszę o fax w celu wysłania oferty.

  • 5. Data: 2002-02-20 08:43:39
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    > ta firma jest w starogardzie gdanskim o ile dobrze pamietam - male
    miasto -duze
    > bezrobocie nie dziwie sie ze ludzie wkrecaja swoich na ich miejscu pewnie
    > zachowalbym sie tak samo

    W Stargardzie Szczecińskim jeśli chodzi o ścisłość, gdzie zresztą też jest
    wysokie bezrobocie.

    Ale w całej Polsce jest b. wysokie.

    Czy w związku z tym jest regułą, że zatrudniani są krewni i znajomi?
    Czy firmy, w których pracujecie też tak jest, a jeśli tak, czy wpływa to
    waszym zdaniem na atmosferę i komfort pracy?

  • 6. Data: 2002-02-20 10:31:45
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    Dzeń Dobry.

    Mam pytanie do Szanownych Grupowiczów.

    Mój pracodawca skłonił mnie do założenia własnej działalności gospodarczej i
    podpisania umowy o współpracy. Obecnie chcę podjąć pracę w innej firmie na
    etat. Co mam zrobić ? Czy mogę/muszę zlikwidować działalność, czy mogę
    prowadzić działalność jako formę dodatkowego zajęcia i jak się do tego mają
    składki na ZUS. Ewentualnie proszę o odnośniki gdzie mogę o takich
    przypadkach pocztyać.

    Dziękuję

    Sławek

  • 7. Data: 2002-02-20 20:49:53