PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje tekstu

  • 1. Data: 2002-02-19 14:47:05
    Temat: poszukuje tekstu
    Od: "Andrzej Rzym" <s...@k...pl>

    "AdamB" <a...@w...pl> wrote in message news:a4torh$ihi$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanko szczególnie do osób, które pracują w Niemczech.
    > Czy specjalista od grafiki komputerowej może znależc tam zatrudnienie, czy
    > tylko programiści, bazodanowcy i sieciowcy

    wejdź sobie na jakąś niemiecką stronę z ofertami pracy, zobacz ile jest
    ofert pracy dla grafików, ile dla innych IT - będziesz miał porównanie (bo
    ja nie mam pojęcia), a jak znajdziesz pracodawce który będzie cię chciał, to
    twój zawód podciągnie pod coś z IT ;-)

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 2. Data: 2002-02-20 09:18:27
    Temat: Re: poszukuje tekstu
    Od: <j...@p...onet.pl>

    "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> writes:

    > Biorąc pod uwagę warunki, lepiej zarobić 1000Euro jako asystent
    > pomocnika kandydata na szeregowego, niż 1000USD jako
    > robotnik na platformie, względnie przepompowni.

    Heh, a w reklamie było tak pięknie - piwo po skończonej robocie, friends
    will be friends itd... :)))

    > a Ty Michale możliwości i perspektywy masz dużo większe.
    >
    > UE ma wystarczającą ilość miejsc dla informatyków za niezłą kasę.

    Dzięki za uznanie, ale pytałem się wybitnie z ciekawości - chociaż nie
    ukrywam, że pociągałaby mnie praca w podobnym miejscu, ze względu na jej
    odmienność. Zawsze to ciekawiej niż pracować w domu. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/