PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe metody naboru kadry pracowniczej

  • 1. Data: 2002-01-31 15:10:36
    Temat: Nowe metody naboru kadry pracowniczej
    Od: "JaGa" <j...@f...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,

    Byłem dzisiaj na rozmowie wstępnej w jednej z warszawskich firm
    internetowych - KAMP.
    I oto, spotkałem się z nowym zwyczajem.
    Ze względu chyba na oszczędność czasu dwóch miśków przeprowadza rozmowę
    z dwoma kandydatami jednocześnie.
    No i oczywiście pada pytanie o oczekiwania finansowe . :))
    Bez wsześniej szego określenia co konkretnie sięu nich będzie robiło.
    Niezłe, zwłaszcza że firma prosiła mnie o opinię z poprzedniego miejsca
    pracy.

    Może ktoś jeszcze się z tym spotkał.
    Chętnie podzielę się refleksjami - dawno nie szukałem pracy - może teraz są
    takie zwyczaje.

    Jakub

  • 2. Data: 2002-01-31 16:17:07
    Temat: Re: Nowe metody naboru kadry pracowniczej
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    ........dwóch miśków przeprowadza rozmowę
    > z dwoma kandydatami jednocześnie.

    czy w tym samym miejscu (pokoju) tak że słyszy się rozmowę drugiej pary?

  • 3. Data: 2002-01-31 17:33:31
    Od: Starless <s...@o...pl>

    Niestety miałem podobny experience w czymś co nazywa się PBA Doradztwo
    Personalne(brrrrr....).
    W jednym pokoju o wym ca. 5X 4 m prowadzono rozmowe z trzema osobami
    jednocześnie.
    Najśmieszniejszy był fragment gdy wszyscy musieliśmy mniej więcej w tym
    samym czasie opowiedzieć o sobie po angielsku, ha,ha,ha boki zrywać...
    Starless

  • 4. Data: 2002-02-01 16:50:32
    Od: "JaGa" <j...@f...onet.pl>

    A już myślałem że ze mną jest coś nie tak :))

    Jakub