PracaGrupypl.praca.dyskusje › ploteczki...

  • 1. Data: 2010-02-25 15:39:20
    Temat: ploteczki...
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie nie wiecie co dzieje się w budżetówce... a ostatnio pojawiły się
    plotki, że te cięcia których dokonano w 2009 roku to tylko 1/3 z
    zaplanowanych, 2/3 mają przypaść na rok 2010... no nie bardzo jest już z
    czego ciąć, więc obstawiam, że polecą głowy... ciekawa sprawa, ma Ktoś
    jakieś typy, kogo uwalą najpierw?

  • 2. Data: 2010-02-25 15:48:39
    Temat: Re: ploteczki...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > zaplanowanych, 2/3 mają przypaść na rok 2010... no nie bardzo jest już z
    > czego ciąć, więc obstawiam, że polecą głowy... ciekawa sprawa, ma Ktoś

    A były jakiekolwiek cięcia? Nie słyszałem, aby liczba urzędników się
    zmniejszyła, a wręcz przeciwnie.

    Na przykład tutaj taki śmieszny link z gazety dla myślących inaczej:

    http://wyborcza.pl/1,80196,4248910.html

    "Potrzeba więcej urzędników do budowy dróg".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-25 16:30:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://wyborcza.pl/1,80196,4248910.html
    >
    > "Potrzeba więcej urzędników do budowy dróg".

    no o tym nie słyszałem ;o)

  • 4. Data: 2010-02-25 18:26:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 25 Feb 2010 16:48:39 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A były jakiekolwiek cięcia? Nie słyszałem, aby liczba urzędników się
    > zmniejszyła, a wręcz przeciwnie.

    Do tego doliczcie ludzi "zatrudnianych" na zlecenia. Znałem pannę, co ponad
    3 lata tak kiblowała w US.
    Urząd dawał zlecenia, bo odgórnie miał ograniczoną liczbę etatów, więc tak
    obchodzą ograniczenie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-02-26 15:04:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hm668n$35t$1@nemesis.news.neostrada.pl identifikator:
    20040501 <N...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zaplanowanych, 2/3 mają przypaść na rok 2010... no nie bardzo jest już z
    > czego ciąć, więc obstawiam, że polecą głowy... ciekawa sprawa, ma Ktoś
    W budżetówce - jak zwykle - tnie się od dołu.
    Mniejsze ryzyko, że pracownicy przywołaja do porządku i nauczą zarządzającą
    hołotę rozumu jak ostatnio zrobili to piloci w Niemczech.

    --
    Jotte