PracaGrupypl.praca.dyskusje › premia a tajemnica

  • 1. Data: 2010-02-23 09:26:06
    Temat: premia a tajemnica
    Od: aki <a...@h...home.pl>

    Mam pytanie: jeśli jest sobie premia uznaniowa to czy pracodawca ma
    obowiązek lub nie powiedzieć, wytłumaczyć podwładnym kto ile dostał tej
    premii czy nie, oraz czy wysokość premii jest tajemnicą (tzn. Kowaliski
    może znać wysokość premii Wiśniewskiego i na odwrót). Regulamin
    wynagrodzenia w zakładzie pracy nie reguluje systemu w jakim ew. premia
    jest przyznawana - jest ona po prostu uznaniowa.

  • 2. Data: 2010-02-23 09:31:50
    Temat: Re: premia a tajemnica
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Lut, 10:26, aki <a...@h...home.pl> wrote:
    > Mam pytanie: jeśli jest sobie premia uznaniowa to czy pracodawca ma
    > obowiązek lub nie powiedzieć, wytłumaczyć podwładnym kto ile dostał tej
    > premii czy nie

    Nie ma takiego obowiazku, podobnie jak nie musi sie tlumaczyc dlaczego
    inny pracownik ma taka a nie inna pensje

    > , oraz czy wysokość premii jest tajemnicą (tzn. Kowaliski
    > może znać wysokość premii Wiśniewskiego i na odwrót).

    Jesli Wisniewski pochwali sie koledze to nie widze problemu.

  • 3. Data: 2010-02-26 15:22:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    d.googlegroups.com
    badzio <b...@g...com> pisze:

    > Nie ma takiego obowiazku, podobnie jak nie musi sie tlumaczyc dlaczego
    > inny pracownik ma taka a nie inna pensje
    Niekoniecznie.
    Może będzie się musiał tłumaczyć.
    KP art. 18^3c

    --