PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapraszam do współpracy

  • 1. Data: 2010-02-25 22:36:46
    Temat: Zapraszam do współpracy
    Od: moc_szmalu <m...@w...pl>

    Proponuję współpracę na podstawie nowego systemu marketingowego.
    System znakomicie sprawdza się za granicą. Aktualnie poszukujemy
    współpracowników w Polsce, zarobki od 1000 do 4000 zł. Jeśli posiadasz
    komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym zgłoś się do nas:
    t...@w...pl

  • 2. Data: 2010-02-27 11:18:57
    Temat: Re: Zapraszam do współpracy
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-02-25 23:36, moc_szmalu pisze:
    > Proponuję współpracę na podstawie nowego systemu marketingowego.
    > System znakomicie sprawdza się za granicą. Aktualnie poszukujemy
    > współpracowników w Polsce, zarobki od 1000 do 4000 zł.

    Od 1000 jeśli zapierniczasz jak motorek do 4000 zł, które podobno, ktoś,
    kiedyś gdzieś osiągnął i umarł ale dał radę - a może mi się wydawało i
    nigdy nikt nawet tego 1000 zł nie dał rady? Nie pamiętam, nieważne.
    Naiwnych szukam!

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?