PracaGrupypl.praca.dyskusje › premia uznaniowa czy jest tajemnicą

  • 1. Data: 2010-02-23 09:27:59
    Temat: premia uznaniowa czy jest tajemnicą
    Od: korbass <k...@w...pl>

    Mam pytanie: jeśli jest sobie premia uznaniowa to czy pracodawca ma
    obowiązek lub nie powiedzieć, wytłumaczyć podwładnym kto ile dostał tej
    premii czy nie, oraz czy wysokość premii jest tajemnicą (tzn. Kowaliski
    może znać wysokość premii Wiśniewskiego i na odwrót). Regulamin
    wynagrodzenia w zakładzie pracy nie reguluje systemu w jakim ew. premia
    jest przyznawana - jest ona po prostu uznaniowa.

  • 2. Data: 2010-02-23 11:50:08
    Temat: Re: premia uznaniowa czy jest tajemnicą
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "korbass" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie reguluje systemu w jakim ew. premia jest przyznawana - jest ona po prostu

    Czyli tak jakby jej nie było. ;)