PracaGrupypl.praca.dyskusje › platforma wiertnicza

  • 1. Data: 2002-04-15 19:40:53
    Temat: platforma wiertnicza
    Od: "Jocker" <j...@m...e.pl>

    Co sądzicie o takiej ofercie:
    " Praca na platformie wiertniczej. Zarobki miesięczne od 18.000 zł wzwyż.
    Dla osób bez zawodu szkolenia. Zgłoszenia: "ARG" 62-023 Gądki 9-0." ?

  • 2. Data: 2002-04-15 20:14:11
    Temat: Re: platforma wiertnicza
    Od: "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl>

    Ciekawa oferta, chociaz calkiem mozliwe...

    Zdala od rodziny, na srodku morzu no i warunki. :)

    BuczeK
    Użytkownik Jocker <j...@m...e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9fabi$k8$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-04-15 20:48:08
    Od: "Maciek Cz." <m...@n...bipnet.pl>

    Bardzo prawdopodobne, ale tylko nieliczni sa w stanie pracowac na
    platwormach (trzeba miec konskie zdrowie i odpowiednia kondycje psychiczna).
    Poza tym, podobnie jak plywajacy na tankowcach i gazowcach trzeba miec
    swiadomosc, ze kazda iskra jaka zobaczysz moze byc twoja ostatnia. O paleniu
    itp. mozna zapomniec.

    Maciek Cz.

  • 4. Data: 2002-04-16 11:01:42
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Maciek Cz. napisał(a) w wiadomości:
    <3...@a...starogard.dialup.inetia.pl
> [...]
    >Poza tym, podobnie jak plywajacy na tankowcach i gazowcach trzeba miec
    >swiadomosc, ze kazda iskra jaka zobaczysz moze byc twoja ostatnia. O

    Bylo juz o tym. Patrz archiwum. Co to za firma?
    Zatrudnienie za granica powinna sie oglaszac przez KUP.

  • 5. Data: 2002-04-16 11:32:21
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Maciek Cz. napisał(a) w wiadomości:
    > <3...@a...starogard.dialup.inetia.pl
    > psychiczna).
    > paleniu

    Kiedys slyszalem (powtarzam...slyszalem, w luznej rozmowie), za na platformach
    sa specyficznie kontrakty zredagowane, duzo osob nidotrzymuje fizycznie i
    psychicznie do konca tury na ktora opiewal kontrakt i wtedy wieksza czesc
    zarobku przepada

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-04-16 12:53:57
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Jocker" <j...@m...e.pl> wrote in message news:a9fabi$k8$1@news.tpi.pl...
    > Co sądzicie o takiej ofercie:
    > " Praca na platformie wiertniczej. Zarobki miesięczne od 18.000 zł wzwyż.
    > Dla osób bez zawodu szkolenia. Zgłoszenia: "ARG" 62-023 Gądki 9-0." ?

    Po mojemu lipa. Na platformach nie pracuja "osoby bez zawodu". Wymagane sa
    tam najwyzsze kwalifikacje i koszmarnie duze doswiadczenie. Tam sie zarabia
    ogromne pieniadze, ale nie wierzcie, ze przyjmuja ludzi z ulicy. Czasem w
    Wyborczej sa ogloszenia (powazne, calostronicowe) i wymagania naprawde
    rzucaja na kolana.

  • 7. Data: 2002-04-16 13:01:49
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > ogromne pieniadze, ale nie wierzcie, ze przyjmuja ludzi z ulicy. Czasem w
    > Wyborczej sa ogloszenia (powazne, calostronicowe) i wymagania naprawde

    Tez mi sie tak wydaje, przeciez koles z wioski z niepelnym podstawowym,
    jest totalnie nieodpowiedzialny(bynajmniej jest tego duze
    prawdopodobienstwo),
    co by szybko doprowadzilo do katastrofy ;))

  • 8. Data: 2002-04-16 13:16:02
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest totalnie nieodpowiedzialny(bynajmniej jest tego duze
    > prawdopodobienstwo),
    > co by szybko doprowadzilo do katastrofy ;))

    A dokladny opis tego, jak mozna sie dostac na platforme i jakie wymagania to
    jest do dostania / uzyskania w ambasadzie norweskiej. Okazuje sie, ze
    owszem, zarobki do 600... marek tygodniowo, wcale nie dolarow, pracuje sie 2
    tygodnie. Do ladu 160 km. Potem wioza statkiem / helikopterem do wioski i
    radz sobie sam za kase, ktora zarobiles przez te 2 poprzednie tygodnie.
    Problem jeszcze taki, ze oczywiscie NIKT nie zaplaci na sam poczatek wlasnie
    takiej stawki, bo sa to zarobki do tej kwoty i tyle zarabia wykwalifikowany
    nurek (uprawnienia do nurkowania na nitrox itp.) / spawacz elektryczny /
    operator wozka widlowego i cholera wiedziec co jeszcze. Czyli alfa i omega -
    nie 2 w jednym ale co najmniej 15 w jednym.
    Kontrakt podpisuje sie na co najmniej 2 lata, bo inaczej sie to tamtym nie
    oplaca - cale szkolenie czlowieka trwa okolo roku.

    Magda