PracaGrupypl.praca.dyskusjeplatforma wiertnicza › Re: platforma wiertnicza
    From: "Magdunia" <m...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: platforma wiertnicza
    Date: Tue, 16 Apr 2002 15:16:02 +0200

    Użytkownik "Efro" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a9h7c4$bo6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > zarabia
    >
    > Tez mi sie tak wydaje, przeciez koles z wioski z niepelnym podstawowym,
    > jest totalnie nieodpowiedzialny(bynajmniej jest tego duze
    > prawdopodobienstwo),
    > co by szybko doprowadzilo do katastrofy ;))

    A dokladny opis tego, jak mozna sie dostac na platforme i jakie wymagania to
    jest do dostania / uzyskania w ambasadzie norweskiej. Okazuje sie, ze
    owszem, zarobki do 600... marek tygodniowo, wcale nie dolarow, pracuje sie 2
    tygodnie. Do ladu 160 km. Potem wioza statkiem / helikopterem do wioski i
    radz sobie sam za kase, ktora zarobiles przez te 2 poprzednie tygodnie.
    Problem jeszcze taki, ze oczywiscie NIKT nie zaplaci na sam poczatek wlasnie
    takiej stawki, bo sa to zarobki do tej kwoty i tyle zarabia wykwalifikowany
    nurek (uprawnienia do nurkowania na nitrox itp.) / spawacz elektryczny /
    operator wozka widlowego i cholera wiedziec co jeszcze. Czyli alfa i omega -
    nie 2 w jednym ale co najmniej 15 w jednym.
    Kontrakt podpisuje sie na co najmniej 2 lata, bo inaczej sie to tamtym nie
    oplaca - cale szkolenie czlowieka trwa okolo roku.

    Magda