PracaGrupypl.praca.dyskusje › info od prawdziwy jacki

  • 1. Data: 2002-04-15 19:55:43
    Temat: info od prawdziwy jacki
    Od: "Jacki" <a...@p...fm>

    Jakis podszywacz podwarza moja wiarygodnosc
    Naprawde oferuje prace w komfortowych warunkach w New York City
    rodakom a szczegolnie ziomkom z Bialegostoku (pozdrowienia
    Staszek)
    pomagam w dostaniu sie do raju, wysylam zaproszenia, zalatwiam
    zielone karty.
    Nie patrzcie na tego podszywacza, piszcie na muj e-mail
    address znacie.
    Do zobaczenia w raju, see you there!

    Jack z New Yorku

  • 2. Data: 2002-04-15 20:51:52
    Temat: Re: info od prawdziwy jacki
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.chicago2001.republika.pl/codzien.htm

    juz sobie poczytalem - dziekuje, czasy ogloszen "...zamienie m3 na koc w pod
    mostem w NYC" minely.

  • 3. Data: 2002-04-15 22:36:03
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

> [...]
    > zielone karty.
    > Nie patrzcie na tego podszywacza, piszcie na muj e-mail

    nie ulega watpliwosci ze lubi facetów
    zmienił tylko maila a post słany z tego samego miejsca co ten pedał
    jack666@......
    Uważajcie na tego ZJEBA
    bez pozdro dla pedała
    wujko