PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwa stanowiska

  • 1. Data: 2002-04-15 19:34:41
    Temat: dwa stanowiska
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    jak myślicie - czy przy odpowiadaniu na ofertę pracy jest sensowne napisać,
    że interesuje mnie jedno z kilku stanowisk? (ewentualnie jedno bardziej :-)
    Zobaczyłem ogłoszenie, szukają programisty... hmm chyba bym się nadał... i
    projektanta... hmm chyba też bym się nadał.
    Nie widzę powodu, dla którego napisanie w liście motywacyjnym że
    interesujące są dla mnie dwa stanowiska, miałoby być czymś złym. No ale
    trzeba się upewnić :-)

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski

  • 2. Data: 2002-04-16 14:51:07
    Temat: Re: dwa stanowiska
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > Nie widzę powodu, dla którego napisanie w liście motywacyjnym że
    > interesujące są dla mnie dwa stanowiska, miałoby być czymś złym. No ale

    Moim zdaniem nie ma problemu, jesli tylko z Twojego listu bedzie wynikalo,
    ze wiesz, czego chcesz i mozesz to osiagnac pracujac na dowolnym z tych
    stanowisk, choc oceniasz, ze jednak chyba lepszy bylbys na pierwszym. Czesto
    sie tez zdarza, ze firma sama proponuje inne stanowisko, na ktore tez
    szukaja chetnych, kiedy kandydat sie spodoba, ale sprawia wrazenie, ze
    bardziej, albo podobnie dobrze pasowalby na to inne stanowisko, na ktore
    nikt lepszy od niego sie nie zglosil. A to, ze znasz sie na jednym i drugim
    moze byc zaleta. W razie czego bedziesz mogl nagle zastapic kolege.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,
    Marta

  • 3. Data: 2002-04-16 20:46:50
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Nie widzę powodu, dla którego napisanie w liście motywacyjnym że
    > interesujące są dla mnie dwa stanowiska, miałoby być czymś złym. No ale
    > trzeba się upewnić :-)

    ja tez tak kilka razy robilem, mimo ze i stanowiska zblizone i oba dobrze
    znalem, ale dla pracodawcy zawsze wyglada to jakos dziwnie
    nieprofesjonalnie, raczej bym odradzal ...

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-04-17 13:45:05
    Od: "Michal" <m...@p...fm>

    > Witam,
    >
    > jak myślicie - czy przy odpowiadaniu na ofertę pracy jest sensowne
    napisać,
    [ciach!]
    > trzeba się upewnić :-)

    Kiedyś miałem taki przypadek ... Pojechałem na rozmowę i napompknąłem, że
    drugie stanowisko jest także dla mnie interesujące. Wydaje mi się, że nie
    wyszło głupio ... Ale pewnie zależy na kogo się trafi.

    Powodzenia
    Michal.

  • 5. Data: 2002-04-18 16:25:12
    Od: "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl>

    Witam,

    > ja tez tak kilka razy robilem, mimo ze i stanowiska zblizone i oba dobrze
    > znalem, ale dla pracodawcy zawsze wyglada to jakos dziwnie
    > nieprofesjonalnie, raczej bym odradzal ...

    Właśnie tej nieprofesjonalności się boję. Ale chyba jednak tak zrobię.

    Pozdrawiam,
    Marcin Jaskólski