PracaGrupypl.praca.dyskusje › place IT

  • 1. Data: 2003-02-10 13:51:23
    Temat: place IT
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    http://praca.onet.pl/poradnik/1110047,0,858,wyroznio
    ne.html

    Cienko tak jakos (zwlaszcza te srednie). Jednak co recesja to recesja.

    :(
    M.

  • 2. Data: 2003-02-11 00:46:33
    Temat: Re: place IT
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> writes:

    > http://praca.onet.pl/poradnik/1110047,0,858,wyroznio
    ne.html

    > Cienko tak jakos (zwlaszcza te srednie). Jednak co recesja to recesja.

    nie rozumiem, skad to zdziwienie. im wiecej ochotnikow do pracy w
    danym zawodzie, im wieksa podaz, tym bardziej ceny spadaja.

    zjawisko podstawowe zupelnie w ekonomii, a tutaj co i raz sie ktos
    dziwi, no skad to tak.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-02-11 08:37:14
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > nie rozumiem, skad to zdziwienie.

    To nie zdziwienie, tylko tzw. "kwenkanie" ;-)
    Coz, wiadomo tak naprawde ile sie samemu zarabia + pare mitow, przechwalek
    kolegow ile oni...
    A tu podaja srednie, jakies mediany, kwadryle i... jak juz pisalem z mojej
    perspektywy (doswiadczenia, perspektywy) - nieciekawie to wyglada. Ale jest
    tez plus - ze jestem chyba powyzej sredniej (i to pomimo tego, ze nie ze
    stolicy).
    Swoja droga, to ciekawe na ile wiarygodne te dane, jak reprezentatywna proba
    (ktos ostatnio blyskotliwie zauwazyl, ze jak sie spyta czytelnikow magazynu
    wedkarskiego "kto wedkuje", to wyniki beda wiadome).

    M.

  • 4. Data: 2003-02-11 09:22:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > tez plus - ze jestem chyba powyzej sredniej (i to pomimo tego, ze nie ze
    ja bym sie nie cieszyl.
    jesli jestes powyzej sredniej, to albo nie dostaniesz dlugo podwyzki,
    albo Ci dadza obnizke, albo zredukuja i na Twoje miejsce zatrudnia trzech
    za 1/4 Twojej pensji kazdego i jeszcze 1/4 im zostanie...

    > Swoja droga, to ciekawe na ile wiarygodne te dane, jak reprezentatywna proba
    > (ktos ostatnio blyskotliwie zauwazyl, ze jak sie spyta czytelnikow magazynu
    > wedkarskiego "kto wedkuje", to wyniki beda wiadome).
    miejmy nadzieje, ze te dane sa kompletnie niewiarygodne ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2003-02-11 10:14:00
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > albo Ci dadza obnizke, albo zredukuja i na Twoje miejsce zatrudnia trzech
    > za 1/4 Twojej pensji kazdego i jeszcze 1/4 im zostanie...

    Juz od dluzszego czasu nie dostaje podwyzki (ale mimo to powyzej sredniej ;)
    Tanszych probowali i nawet ciagle probuja, ale jakos (podobno) nie
    sprawdzili sie za bardzo - tzn. nie uzyskali takiej efektywnosci i
    kreatywnosci, co musze przyznac nie zasmucilo mnie zanadto.

    M.

  • 6. Data: 2003-02-11 11:24:15
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > sprawdzili sie za bardzo - tzn. nie uzyskali takiej efektywnosci i
    > kreatywnosci, co musze przyznac nie zasmucilo mnie zanadto.

    w koncu znaja tego taniego dobrego :-p

    pozdrawiam

    romekk (tez powyzej sredniej :(, a nawet gorzej... :(()

  • 7. Data: 2003-02-11 12:49:33
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > w koncu znaja tego taniego dobrego :-p

    -> (coz za defetyzm)

    Moze do tej pory to sie cala ta recesyja zakonczy ?
    M.

  • 8. Data: 2003-02-11 15:27:18
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Moze do tej pory to sie cala ta recesyja zakonczy ?

    tez sie o to modle ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-02-11 22:26:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:

    > tez sie o to modle ;-)

    pf.. tak jakby jakiekolwiek modlitwy mogly tu cos pomoc...