PracaGrupypl.praca.dyskusjeplace IT › Re: place IT
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: place IT
    Date: 11 Feb 2003 09:22:17 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > A tu podaja srednie, jakies mediany, kwadryle i... jak juz pisalem z mojej
    > perspektywy (doswiadczenia, perspektywy) - nieciekawie to wyglada. Ale jest
    > tez plus - ze jestem chyba powyzej sredniej (i to pomimo tego, ze nie ze
    > stolicy).
    ja bym sie nie cieszyl.
    jesli jestes powyzej sredniej, to albo nie dostaniesz dlugo podwyzki,
    albo Ci dadza obnizke, albo zredukuja i na Twoje miejsce zatrudnia trzech
    za 1/4 Twojej pensji kazdego i jeszcze 1/4 im zostanie...

    > Swoja droga, to ciekawe na ile wiarygodne te dane, jak reprezentatywna proba
    > (ktos ostatnio blyskotliwie zauwazyl, ze jak sie spyta czytelnikow magazynu
    > wedkarskiego "kto wedkuje", to wyniki beda wiadome).
    miejmy nadzieje, ze te dane sa kompletnie niewiarygodne ;-)

    pozdrawiam

    romekk