PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwny pracodawca

  • 1. Data: 2003-02-10 10:24:00
    Temat: dziwny pracodawca
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    Moj przyszl pracodawca chce ze mna podpisac umowe o prace na stale.
    Zwazywszy, ze jestem studentem nie bardzo mu sie to oplaca, bo bedzie musial
    odprowadzac za mnie ZUS. Lepsza bylaby dla niego umowa zlecenie. Dziwne mi
    sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Bimbelt

  • 2. Data: 2003-02-10 10:26:20
    Temat: Re: dziwny pracodawca
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

> [...]
    > sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    > dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Pracodawcy oszukuja - zle, pracodawca chce dzialac na Twoja korzysc - tez
    zle... ludzie jak wam dogodzic? To moze zrezygnuj z pracy i oddaj stanowisko
    innym, a napewno sie uciesza :(

    Agnieszka

  • 3. Data: 2003-02-10 10:57:38
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    > dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    moze cie lubi ? ;-)
    a tak serio to moze po prostu widzi w tobie inwestycje ... czy to cos zlego
    ze chce dac ci szanse i zainwestowac w ciebie ?
    jak sie boisz to podaj adres tego szefa .

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-02-10 11:03:48
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl> wrote in

> [...]
    > zlecenie. Dziwne mi sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies
    > logiczne wytlumaczenie dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Spadlem z krzesla.
    Czy zaszlismy tak daleko, z cos co jest normalne wydaje nam sie podejrzane ?!?!

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-02-10 12:30:40
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    > dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    To faktycznie dziwne. Podejrzewam, że twój pracodawcy jest po prostu
    "normalny". Z niecierpliwością czekam na posty w stylu : Mój pracodawca chce
    mi zapłacić za moją pracę - co mam robić ?

    Pzdr
    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-10 12:51:52
    Od: r...@l...pl

> [...]
    > sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    > dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Od kiedy za studentów trzeba płacić ZUS. Pamietam że kiedyś sie nie płaciło.

  • 7. Data: 2003-02-10 13:01:17
    Od: "Miki" <m...@p...onet.pl>

    --

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chce
    > mi zapłacić za moją pracę - co mam robić ?

    ROTFL!

    Idąc dalej - "Dziś jest mój pierwszy dzień pracy w nowej firmie i jeszcze
    nikt mi nie kazał zapłacić 39,90 na kaucję albo koszty rekrutacji.
    Czy to poważna firma?"

    pzdr
    Miki

  • 8. Data: 2003-02-10 13:10:05
    Temat: Odp: dziwny pracodawca
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik dromader <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b281r4$90h$...@a...dialog.net.pl...

    > jak sie boisz to podaj adres tego szefa .

    ... a my już go potraktujemy w odpowiedni sposób

  • 9. Data: 2003-02-10 14:11:18
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl> wrote in message
> [...]
    > sie to troche wydaje i podejrzane. Macie jakies logiczne wytlumaczenie
    > dlaczego proponuje mi on umowe na stale ??

    Teoria spisku ?! A do wody w firmie fluoru nie dodaje?

  • 10. Data: 2003-02-10 16:34:10
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > ... a my już go potraktujemy w odpowiedni sposób

    znaczy sie trzeba beszczelnego typa przeswietlic i pojsc z tym na policje ?
    ;-)
    a tak serio to chcialbym takiego szefa, dla ktorego pewne rzeczy bylyby
    oczywiste tak samo jak pory roku (mowa chocby o przynaleznosci pracownika do
    rodzaju ludzkiego)