PracaGrupypl.praca.dyskusjeplace IT › Re: place IT
    From: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: place IT
    Date: Tue, 11 Feb 2003 09:37:14 +0100

    > nie rozumiem, skad to zdziwienie.

    To nie zdziwienie, tylko tzw. "kwenkanie" ;-)
    Coz, wiadomo tak naprawde ile sie samemu zarabia + pare mitow, przechwalek
    kolegow ile oni...
    A tu podaja srednie, jakies mediany, kwadryle i... jak juz pisalem z mojej
    perspektywy (doswiadczenia, perspektywy) - nieciekawie to wyglada. Ale jest
    tez plus - ze jestem chyba powyzej sredniej (i to pomimo tego, ze nie ze
    stolicy).
    Swoja droga, to ciekawe na ile wiarygodne te dane, jak reprezentatywna proba
    (ktos ostatnio blyskotliwie zauwazyl, ze jak sie spyta czytelnikow magazynu
    wedkarskiego "kto wedkuje", to wyniki beda wiadome).

    M.