PracaGrupypl.praca.dyskusje › płaca minimalna

  • 1. Data: 2004-02-11 19:26:42
    Temat: płaca minimalna
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    witam

    Mam pytanie odnośnie minimalnej wypłaty jaką może otrzymac pracownik
    zatrudniony na etat. Proszę o podanie podstawy prawnej.

    Pozdrawiam

    Artur

  • 2. Data: 2004-02-11 19:45:18
    Temat: Re: płaca minimalna
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-11 20:26, osoba przedstawiająca się jako "Artur" napisała co
    następuje:

    > Mam pytanie odnośnie minimalnej wypłaty jaką może otrzymac pracownik
    > zatrudniony na etat. Proszę o podanie podstawy prawnej.

    Minimalne wynagrodzenie od 1 stycznia 2004 roku wynosi 824 zł.
    Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2003 r.
    w sprawie wysokości
    minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2004 r. (Dz.U. Nr 167/2003. poz. 1623).

    Są jeszcze jakieś obniżenia dla absolwentów i przy pierwszej pracy zdaje
    się do 80% ale okładnie nie pamiętam gdzie tego szukać.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-11 19:59:37
    Od: RAVW <r...@p...onet.pl>

    Pe.Ka z grupy: pl.praca.dyskusje dnia: śro 11. lutego 2004 20:45 napisal:

> [...]
    >
    > Są jeszcze jakieś obniżenia dla absolwentów i przy pierwszej pracy zdaje
    > się do 80% ale okładnie nie pamiętam gdzie tego szukać.

    w pierwszym roku zatrudnienia mozna placic 80% pensji minimalnej a w drugim
    roku pracy 90%. :)

    Kiedyś przychodzi czas na własną działalność ...
    RAVW

  • 4. Data: 2004-02-11 20:43:32
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <
    > Minimalne wynagrodzenie od 1 stycznia 2004 roku wynosi 824 zł.

    to kwota brutto czy netto?
    innymi słowy interesuje mnie ile najmniej może pracodawca zapłacić "na rękę"
    pracownikowi

    Artur

  • 5. Data: 2004-02-11 23:18:54
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@a...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pe.Ka" <
    >
    > to kwota brutto czy netto?
    > innymi słowy interesuje mnie ile najmniej może pracodawca zapłacić "na
> [...]

    witam,

    to jest płaca brutto, a płacę netto obliczysz sobie na pierwszym lepszym
    kalkulatorze płac znalezionym na np. www.google.pl

    pozdrawiam,
    Joanna