PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do zobaczenia na szczycie

  • 1. Data: 2004-02-11 19:47:15
    Temat: Do zobaczenia na szczycie
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Zarób tysiąc lub więcej tygodniowo, wykorzystując własny komputer i własny
    czas. W celu uzyskania więcej informacji wyślij do mnie e-mail na adres
    z...@i...pl

    Do zobaczenia na szczycie!

  • 2. Data: 2004-02-11 20:43:07
    Temat: Re: Do zobaczenia na szczycie
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik Magda napisał:

    > Zarób tysiąc lub więcej tygodniowo, wykorzystując własny komputer i własny
    > czas. W celu uzyskania więcej informacji wyślij do mnie e-mail na adres
    > z...@i...pl

    Ty już zarobiłaś i stąd te darmowe konta? Jeszcze działą?

    > Do zobaczenia na szczycie!

    NTG!!! pl.soc.sex

    Pe Ka

    --
    Wypalony papieros skraca życie o jedną godzinę,
    dzień w pracy - co najmniej o osiem...