PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja !!!

  • 1. Data: 2004-02-11 17:28:14
    Temat: rekrutacja !!!
    Od: "aragorn" <d...@t...pl>

    przychodzi młody asystent ds.personalnych do swojego szefa z pokaznym
    plikiem dokumentów.Zrobilem wstępną selekcję.To są dokumenty osób z którymi
    warto się spodkać,spełniają wszystkie kryteria.Szef bierze plik dokumentów
    pewną ręką odmierza połowę i wyrzuca do kosza.Drugą oddaje podwładnemu.Z
    tymi ludzmi się spotkamy.Oniemiały asystent pyta-Jak to?...Ależ oni wszyscy
    spełniają kryteria...Proszę pana-przerywa szef.-Nam tu nie potrzeba
    ludzi,którzy mają pecha.

    Rotfl

  • 2. Data: 2004-02-11 20:13:11
    Temat: Re: rekrutacja !!!
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "aragorn" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wszyscy
    > spełniają kryteria...Proszę pana-przerywa szef.-Nam tu nie potrzeba

    Szef zachowal sie bardzo nieprofesjonalne i nalezy go natychmiast zwolnic.

    Powinien to wrzucic do niszczarki a nie do kosza.

    ;>

    BP, MSPANC

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 3. Data: 2004-02-11 20:31:42
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:c0e2e7$109$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Witam,

    hehe, mam nadzieje że to dowcip, ale słyszałem już
    takie historie naprawde....

    Pozdr.
    TS.

  • 4. Data: 2004-02-11 20:43:35
    Od: "Glogmak" <g...@m...pl>

    hehehhehehehe to jest naprawdę pocieszające zwłaszcza że w czerwcu się
    bronię :)

    --
    *********POZDRAWIAJU********
    **** G...@n...pl****

  • 5. Data: 2004-02-11 22:00:03
    Od: Maciek <z...@t...pl>

    Tony_Soprano wrote:

    > hehe, mam nadzieje że to dowcip, ale słyszałem już
    > takie historie naprawde....

    to nie dowcip,

    pare razy widzialem jak to sie dzialo w roznych firmach :/

    Maciek

  • 6. Data: 2004-02-12 10:30:16
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-11 21:43, Użytkownik Glogmak napisał:

    > hehehhehehehe to jest naprawdę pocieszające zwłaszcza że w czerwcu się
    > bronię :)

    Dziwię się, że czekasz z poszukiwaniem pracy po obronie.

    --
    Witiia