PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to jest branża wellnes i WHRC ?

  • 1. Data: 2004-02-11 18:46:19
    Temat: Co to jest branża wellnes i WHRC ?
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Otrzymałem maila takiego jak poniżej.
    W związku z tym mam pytania:

    Czy ktoś wie co to jest branża "Wellnes"?
    Czy ktoś słyszał o firmie WHRC i organizowanych przez nią spotkaniach
    rekrutacyjnych?

    Pozdrawiam
    Latro.

    ---
    NINIEJSZYM INFORMUJEMY , ŻE ROZPOCZĘŁA SIĘ KAMPANIA REKRUTACYJNA THE WORLD
    HUMAN RESOURCES CENTER - REKRUTACJA 2004.
    JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI NAWIĄZANIEM WSPÓŁPRACY Z AMERYKAŃSKĄ
    FIRMĄ O ZASIĘGU MIĘDZYNARODOWYM - NAJWIĘKSZYM NA ŚWIECIE PRZEDSIĘBIORSTWEM Z
    BRANŻY WELLNES ,
    ZAPRASZAMY NA ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ , KTÓRA ODBĘDZIE SIĘ W :
    PIĄTEK - 13.02.2004r o GODZ. 11.00

    W ŁODZI , ul. GDAŃSKA 91 , BUD. D , IV PIĘTRO, POK.42
    POWOŁAĆ SIĘ NA DAMIANA GRABOWSKIEGO I PODAĆ INFORMACJĘ , ŻE ZOSTALIŚCIE
    PAŃSTWO POINFORMOWANI O TERMINIE ROZMOWY PRZEZ FIRMĘ WHRC .
    ZAPRASZAMY .

  • 2. Data: 2004-02-11 18:52:46
    Temat: Re: Co to jest branża wellnes i WHRC ?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Otrzymałem maila takiego jak poniżej.
    > W związku z tym mam pytania:
    >
    > Czy ktoś wie co to jest branża "Wellnes"?

    To jest Herbapol <ups sorry :-) > Herbalife.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H