PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysokość zasiłku chorobowego w 2004 roku

  • 1. Data: 2005-04-25 10:15:08
    Temat: Wysokość zasiłku chorobowego w 2004 roku
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Witam,
    Mam pytanie do szanownej grupy. Chopdzi mi o rok 2004, okres od lutego do
    czerwca.

    Czy moze ktos powiedziec jak byly wtedy naliczane wysokosci zasilku
    chorobowego, konkretnie kiedy 80% zmienialo sie w 100% podstawy.
    Wydaje mi sie ze po miesiacu L4 (tzn po 32 lub 34 dniach czy jakosc tak)

    Ponadto, 2 pytaia uzupelniajace:
    1. Czy 100% nie przyslugiwalo na skutek choroby powstalej w wyniku wypadku w
    pracy? (teraz tak jest)
    2. kto stwierdza wypadek i czy całkowita utrata przytomnosci w pracy (z
    odwiezieniem karetka do szpitala) moze byc traktowana jako wypadek w pracy.

    Wydaj mi sie ze po pierwsze moj byly pracodawca zle naliczyl mi wysokosc
    zasilku (bo zasilek byl wyplacany przez niego, a on jego wysokosc potracal
    sobie z ogolnej skladki placonej ZUSowi przez firme) a po drugie
    kwalifikacja nieobecnosci jako skutku wypadku tez moglaby tui nieco zmienic
    w finannsach.
    Pyatm bo chce odzysklac co moje a na pisemka kierowane do pracodawcy
    odpowiedzia jest cisza....
    Jackare
    Bytom