PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swieto w swieto

  • 1. Data: 2005-04-25 08:08:27
    Temat: Swieto w swieto
    Od: dklog <d...@b...com>

    W tym roku 1 maja wypada w niedziele. Wiem, ze jesli podobne swieto wypada
    w sobote, to wtedy nalezy sie dzien wolny od pracy w ciagu tygodnia. Jak
    jest w przypadku niedzieli?

  • 2. Data: 2005-04-25 08:17:34
    Temat: Re: Swieto w swieto
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    było jakiś czas temu... o ile pamiętam, konkluzja jest taka, że za święto
    w niedzielę nie przysługuje dzień wolny... ktoś nawet odsyłał do
    odpowieniego artykułu KP.

    ale jakie to ma znaczenie? przecież 3ci jest wolny ;)

    --
    pozdrawiam
    yam

    i Ty możesz pomóc: www.pawel.net.pl

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 3. Data: 2005-04-25 08:44:43
    Od: dklog <d...@b...com>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 10:17:34 +0200, YamUasica <s...@T...net.pl>
    napisał:

    > ktos nawet odsylal do
    > odpowieniego artykulu KP.

    O tak, o ten odsylacz wlasnie mi chodzi. Moze jestes w posiadaniu?

  • 4. Data: 2005-04-25 17:15:48
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    W maju tego roku jest ustawowo 11 dni wolnych od pracy, czyli za niedzielę
    1-go nie ma dodatkowego dnia wolnego. I w ogóle za święta w niedziele. Za
    Wielkanoc też nie było...

  • 5. Data: 2005-04-26 07:20:26
    Od: Andrzej J <...@...a>

    Dodi napisał(a):
    > I w ogóle za święta w niedziele. Za
    > Wielkanoc też nie było...

    hahaha ... a Wielkanoc była kiedys poza niedzielą???:)

  • 6. Data: 2005-04-26 08:37:03
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    > hahaha ... a Wielkanoc była kiedys poza niedzielą???:)

    Właśnie nie była ;c) dlatego podaję ją jako FLAGOWY PRZYKŁAD
    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-04-27 05:54:42
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik dklog napisał:

    > O tak, o ten odsylacz wlasnie mi chodzi. Moze jestes w posiadaniu?

    Kodeks Pracy
    "Art. 130 [Ustalenie obowiązującego pracownika wymiaru czasu pracy]"
    (...)
    "§ 2. Każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w
    innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Jeżeli
    jednak w tygodniu obejmującym siedem dni od poniedziałku do niedzieli,
    wystąpią dwa święta w inne dni niż niedziela, obniżenie wymiaru czasu
    pracy o 8 godzin następuje tylko z tytułu jednego z tych świąt."

    Pzdr
    Pe Ka
    --
    http://monety.kosela.pl