PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - zmiana moderatora

  • 1. Data: 2004-03-01 15:15:21
    Temat: pl.praca.oferowana - zmiana moderatora
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Niestety obowiazki sluzbowe nie pozwalaja mi na poswiecanie grupie
    pl.praca.oferowana tyle czasu ile bym chcial, podjalem wiec decyzje o
    zrezygnowaniu z funkcji moderatora grupy pl.praca.oferowana

    Postaram sie aby wszystkie zalegle ogloszenia ukazaly sie dzisiaj/jutro, a
    takze aby do konca tygodnia wyjasniona zostala sprawa osoby nowego
    moderatora.

    Dziekuje za wszelkie uwagi dotyczace grupy, a takze dyskusje tutaj. Mam
    nadzieje, ze nowy moderator wykorzysta uwagi, ktore tutaj ostatnio
    przekazywaliscie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-03-01 18:32:13
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - zmiana moderatora
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Niestety obowiazki sluzbowe nie pozwalaja mi na poswiecanie grupie
    > pl.praca.oferowana tyle czasu ile bym chcial, podjalem wiec decyzje o
    > zrezygnowaniu z funkcji moderatora grupy pl.praca.oferowana

    Niezbyt długo wytrzymałeś :), ale i za ten poświęcony czas DZIĘKUJE

    pozdrawiam, Robert

  • 3. Data: 2004-03-01 21:00:20
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Dziekuje za wszelkie uwagi dotyczace grupy, a takze dyskusje tutaj. Mam
    > nadzieje, ze nowy moderator wykorzysta uwagi, ktore tutaj ostatnio
    > przekazywaliscie.

    Oj szkoda:( Mam nadzieje ze Twoj nastepca tez bedzie taki zyczliwy i
    pomocny.
    Pozdrawiam

    Alicja

  • 4. Data: 2004-03-02 05:00:40
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

> [...]
    >
    > Dziekuje za wszelkie uwagi dotyczace grupy, a takze dyskusje tutaj. Mam
    > nadzieje, ze nowy moderator wykorzysta uwagi, ktore tutaj ostatnio

    Dzięki i powodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-03-02 05:43:28
    Od: "hovercraft" <c...@w...pl>

    Dzieki, powodzenia

    Witam.

  • 6. Data: 2004-03-02 07:30:10
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@h...pl news:0t404352f6i2c9dn3e8%sal@hell.hell.pl

> [...]
    > pl.praca.oferowana tyle czasu ile bym chcial, podjalem wiec decyzje o
    > zrezygnowaniu z funkcji moderatora grupy pl.praca.oferowana

    Dziekujemy za prace ktora wykonales:)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-03-02 08:30:07
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

> [...]

    > Dziekuje za wszelkie uwagi dotyczace grupy, a takze dyskusje tutaj. Mam
    > nadzieje, ze nowy moderator wykorzysta uwagi, ktore tutaj ostatnio

    Jeżeli zraziłeś się ostatnim atakiem ludzi niezdyscyplinowanych, leniwych,
    mających trudności z rozwiązywaniem prostych problemów, nieporadnie
    wylewających żale w trybie roszczeniowym, to bardzo ubolewam nad
    tym, że się poddałeś. Zachowanie takie jest typowe dla polskiej
    postkomunistycznej kultury, a doświadczenia przydają się w przyszłości
    w bezpośrednich kontaktach z klientem. Często trudnym, bo "biednym",
    bez wizji i zdefiniowanych celów, z wbudowanym modułem pretensja 3.0
    professional, jednakowoż deficytowym i cennym zarazem.

    Pozostaje mi zatem podziękować za kawał dobrej, choć niedocenionej roboty.

    Pozdrawiam

    JL

  • 8. Data: 2004-03-02 09:05:41
    Od: "JureK" <b...@s...pl>

    Szkoda, bo wiele osób liczyło na to, że dzięki tej grupie wreszcie znajdzie
    upragniona pracę, bo Ty byłeś dobry w prowadzeniu tej trudnej grupy.

    Cichy "podgladacz" grupy mający nadzieję na lepsza pracę.

    Życzę sukcesów.

    JureK

  • 9. Data: 2004-03-02 09:10:13
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym, że się poddałeś. Zachowanie takie jest typowe dla polskiej
    > postkomunistycznej kultury, a doświadczenia przydają się w przyszłości
    Jeżeli chciałeś podziękować PM za pracę moderatora, trzeba było zostawić to
    co poniżej. Jeżeli chciałeś potruć bez sensu, to Ci się udało.
    a) PM wyraźnie napisał czemu rezygnuje. Mógłbym ironicznie zapytać, czy masz
    problemy z czytaniem, ale wiem, że skorzystałeś z pretekstu, żeby
    ponarzekać.
    b) Postkomunistyczna kultura? Sugerujesz, że w jakiej kulturze nie ma ludzi
    niezdyscyplinowanych, leniwych itp.?
    c) Tak na marginesie - język polski jest cudownie niejednoznaczny. PM się
    poddał i jest to zachowanie typowe dla postkomunistycznej kultury itd?
    Podjąłem polemikę, bo czuję się lekko urażony - nie próbowałem zamieszczać
    ogłoszenia na ppo natomiast uważam że ostatnio nie dawał sobie rady i
    niektóre z zastrzeżeń wysuwane pod jego adresem były wg mnie słuszne. A ani
    leniwy nie jestem, ani nie ma innych problemów i znam parę osób, które owe
    zastrzeżenia wysuwały i też mam o nich pozytywną, nazwijmy to, opinię...

    > Pozostaje mi zatem podziękować za kawał dobrej, choć niedocenionej
    roboty.

    Również dziękuję. Mam nadzieję że nadmiar obowiązków służbowych przełoży się
    na satysfakcję, w tym finansową ;)
    Jerzy "Doom_" Zientkowski

  • 10. Data: 2004-03-02 10:12:45
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Jerzy "Doom_" Zientkowski" <d...@N...irc.pl> napisał w
    wiadomości news:c21j9a$hus$1@korweta.task.gda.pl...

    > Jeżeli chciałeś podziękować PM za pracę moderatora, trzeba było zostawić
    > co poniżej.

    Pretendujesz do miana moderatora pl.praca.dyskusje,
    czy usiłujesz cenzurować moją wypowiedź?

    > Jeżeli chciałeś potruć bez sensu, to Ci się udało.

    Masz prawo do swojego zdania.

    > a) PM wyraźnie napisał czemu rezygnuje.

    > Mógłbym ironicznie zapytać, czy masz
    > problemy z czytaniem, ale wiem, że skorzystałeś z pretekstu, żeby
    > ponarzekać.

    Mógłbym rzec, masz problemy z interpretacją cudzych wypowiedzi,
    ale daleki jestem od krytyki.
    Zatem - nie, jesteś w błędzie. Nie narzekałem, zwróciłem uwagę
    na niestosowność niektórych zarzutów wobec pracy moderatora.

    > b) Postkomunistyczna kultura? Sugerujesz, że w jakiej kulturze nie ma
    ludzi
    > niezdyscyplinowanych, leniwych itp.?

    Sugeruję, że pewne wzorce zachowań przeniosły się z poprzednio
    lansowanych.
    Przejawem tego zachowania jest roszczeniowa postawa wobec
    moderatora osób, którym nie chciało się zapoznać z regułami
    zamieszczania ogłoszeń.
    Jeśli uważnie czytałeś treść poszczególnych zarzutów, dostrzegłeś
    zapewne, że oprócz sugerowania lenistwa, złośliwości, niewłaściwego
    podejścia do "klienta" próbowano sugerować, że moderator ponosi
    winę za sytuację bezrobotnych, którzy nie moga doczekać się
    ofert pracy z jego winy.

    > c) Tak na marginesie - język polski jest cudownie niejednoznaczny. PM się
    > poddał i jest to zachowanie typowe dla postkomunistycznej kultury itd?

    Z uwagi na Twoje intencje pozwolę sobie na sarkazm.
    Masz problem z interpretacją prostego przekazu?

    > Podjąłem polemikę, bo czuję się lekko urażony

    W moim odczuciu ton Twojej wypowiedzi, wskazuje na głęboką frustrację.

    > - nie próbowałem zamieszczać
    > ogłoszenia na ppo

    i na tym powinniśmy zakończyć dyskusję o jakości pracy moderatora z Twoim
    udziałem.
    W każdym razie ja takowej się nie podejmuję.

    > natomiast uważam że ostatnio nie dawał sobie rady i
    > niektóre z zastrzeżeń wysuwane pod jego adresem były wg mnie słuszne.

    Nie mam zamiaru uczestniczyć w publicznym napiętnowaniu kogoś, kto
    dobrowolnie i nieodpłatnie poświęcał swój prywatny czas kosztem np.
    wypoczynku. O jakości można mówić w odniesieniu do konkretnych
    miar.

    > A ani leniwy nie jestem, ani nie ma innych problemów

    Jesteś.
    Nie sprawdziłeś tekstu przed wysłaniem.
    Przyznasz, że powyższe zdanie brzmi nieco... dziwacznie?
    Nie próbowałeś również zamieszczać ogłoszeń na grupie.

    > i znam parę osób, które owe
    > zastrzeżenia wysuwały i też mam o nich pozytywną, nazwijmy to, opinię...

    Zatem cierpisz na Kapitanozę, a to jest problem i to poważny.
    Do tego jesteś mało konkretny: "mam o nich pozytywną, nazwijmy to,
    opinię..."

    Proponuję zakończyć na tym wymianę uprzejmości.

    JL