PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - zmiana moderatora › Re: pl.praca.oferowana - zmiana moderatora
    From: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - zmiana moderatora
    Date: Tue, 2 Mar 2004 10:10:13 +0100

    Użytkownik "JL" <jl@[cut]noemail.pl> napisał w wiadomości
    news:15868-1078216059@81.210.16.254...

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli zraziłeś się ostatnim atakiem ludzi niezdyscyplinowanych, leniwych,
    > mających trudności z rozwiązywaniem prostych problemów, nieporadnie
    > wylewających żale w trybie roszczeniowym, to bardzo ubolewam nad
    > tym, że się poddałeś. Zachowanie takie jest typowe dla polskiej
    > postkomunistycznej kultury, a doświadczenia przydają się w przyszłości
    [ciach...]
    Jeżeli chciałeś podziękować PM za pracę moderatora, trzeba było zostawić to
    co poniżej. Jeżeli chciałeś potruć bez sensu, to Ci się udało.
    a) PM wyraźnie napisał czemu rezygnuje. Mógłbym ironicznie zapytać, czy masz
    problemy z czytaniem, ale wiem, że skorzystałeś z pretekstu, żeby
    ponarzekać.
    b) Postkomunistyczna kultura? Sugerujesz, że w jakiej kulturze nie ma ludzi
    niezdyscyplinowanych, leniwych itp.?
    c) Tak na marginesie - język polski jest cudownie niejednoznaczny. PM się
    poddał i jest to zachowanie typowe dla postkomunistycznej kultury itd?
    Podjąłem polemikę, bo czuję się lekko urażony - nie próbowałem zamieszczać
    ogłoszenia na ppo natomiast uważam że ostatnio nie dawał sobie rady i
    niektóre z zastrzeżeń wysuwane pod jego adresem były wg mnie słuszne. A ani
    leniwy nie jestem, ani nie ma innych problemów i znam parę osób, które owe
    zastrzeżenia wysuwały i też mam o nich pozytywną, nazwijmy to, opinię...

    > Pozostaje mi zatem podziękować za kawał dobrej, choć niedocenionej
    roboty.

    Również dziękuję. Mam nadzieję że nadmiar obowiązków służbowych przełoży się
    na satysfakcję, w tym finansową ;)
    Jerzy "Doom_" Zientkowski