PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - zmiana moderatora

  • 11. Data: 2004-03-02 10:17:40
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - zmiana moderatora
    Od: "Jerzy \"Doom_\" Zientkowski" <d...@N...irc.pl>

    > Proponuję zakończyć na tym wymianę uprzejmości.
    Przeczytałem. Z paroma rzeczami zgodzić się muszę, z paroma pozwolę sobie
    nie :)
    Dziękuję za, huh, rzeczową odpowiedź. Przepraszam za literówkę, rzeczywiście
    zabrzmiało dziwacznie.
    BTW, na priva, bo fajnie brzmi - jak się definuje Kapitanozę? :)
    Z poważaniem
    Doom_

  • 12. Data: 2004-03-02 10:38:18
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl>

    Użytkownik "Jerzy "Doom_" Zientkowski" <d...@N...irc.pl> napisał w
    wiadomości news:c21n81$1hp$1@korweta.task.gda.pl...

    > BTW, na priva, bo fajnie brzmi - jak się definuje Kapitanozę? :)

    Wrzucę na grupę, może komuś się przyda.

    ============================
    "Podążaj za tym, który wie" - Wirgiliusz

    Kapitanoza, to zachowanie zaobserwowane wstępnie wśród załóg
    statków i okrętów polegające na bezwzglednym, bezkrytycznym
    podporządkowaniu się autorytetowi kapitana.

    Szerzej zdefiniowana odwołuje się do zachowań polegających
    na bezkrytycznym lub nie dość krytycznym przyjmowaniu argumentów
    osób/instytucji uważanych za autorytet.

    Znane mi przykłady kapitanozy.

    Z dzieciństwa:
    Tak jest, bo tak powiedział tata.

    Ze szkoły:
    Na pewno tak jest, bo tak powiedział belfer.

    Z uczelni:
    Nie może być inaczej, skoro powiedział to sam profesor (znane nazwisko).

    Z reklamy:
    Znana aktorka - "To najlepszy proszek jakiego kiedykolwiek używałam."

    [...] dowolnie wiele przykładów.

    W skrócie: efekt kapitanozy polega na tym, że bezkrytycznie przyjmuje się
    argumenty drugiej strony ze względu na jej autorytet.

    Pozdrawiam

    JL

  • 13. Data: 2004-03-02 15:37:42
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Niestety obowiazki sluzbowe nie pozwalaja mi na poswiecanie grupie
    > pl.praca.oferowana tyle czasu ile bym chcial, podjalem wiec decyzje o
    > zrezygnowaniu z funkcji moderatora grupy pl.praca.oferowana
    >
    > Postaram sie aby wszystkie zalegle ogloszenia ukazaly sie dzisiaj/jutro, a
    > takze aby do konca tygodnia wyjasniona zostala sprawa osoby nowego
    > moderatora.
    >
    > Dziekuje za wszelkie uwagi dotyczace grupy, a takze dyskusje tutaj. Mam
    > nadzieje, ze nowy moderator wykorzysta uwagi, ktore tutaj ostatnio
> [...]

    Dziękuję i życzę powodzenia (tym szczerzej, że dzięki p.p.o ja znalazłem
    pracę)!
    yamma

  • 14. Data: 2004-03-02 16:58:04
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    To po co było wygryzać poprzedniego moderatora ?

  • 15. Data: 2004-03-02 17:23:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    >

    > To po co było wygryzać poprzedniego moderatora ?

    ci..........................
    sza....................

    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 16. Data: 2004-03-02 17:43:25
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie dam się zastraszyć, a kysz siło nieczysta. Romek !!! Wróć !!!